Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Sproei etsbak, Ik zet het printje tegen de kant, en er wordt ets tegen aangesproeid doormiddel van een rotor onderin een PVC buis met gaatjes. wat dus de motor verklaart.
prijs was rond de €20.-
Op 26 februari 2009 17:58:51 schreef bvbart:
Een scoop kan je wel voor een redelijk prijsje 2de hands kopen.
Idd, maar ik zou graag een DSO met logic analyser hebben... en die ben ik nog nietveel tegengekomen voor een zachte prijs :s
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
ben jaloers technojunk 
zoiets heb ik hier niet
wat ik doe heet de " met de hand in een 500ml bakje van de chinees roeren"-ets methode 
maar ik zit ook pas een maand met etsspul hier he..
mooie dingetjes!!
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Levertijd licht aan de TNT post,
Als je het voor 6 uur besteld, heb je het de volgende dag meestal wel.
prijs licht op zo'n 8 á 9 cent per cm² tot 100x160mm
Graag even een mailtje voor de rest doen 
[Bericht gewijzigd door Technojunk op (15%)]
Technojunk
Dubbelzijdig kan, In mijn printprogramma kan ik, onder de juiste omstandigheden tot 2 mil gaan, maar of dit ook klopt..
electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
christiaan-elektro
Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl
Niels maak je die ets tank zelf? of waar word dat verkocht? want ik heb dat nog nooit ergens te koop zien staan...
gr
Jens
klein is fijn
Moderator
Omdat sommigen toch bang waren dat het zo leeg bleef heb ik maar even een nieuwe foto gemaakt. Deze keer ook wat meer bewerkt zodat het buro weer recht is. Nouja, nagenoeg.
Ondertussen twee kastjes erbij, het meeste staat weer op z'n plek en een potje bloemen. 
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 26 februari 2009 18:28:36 schreef Technojunk:
Jaa... Ik heb er een nieuwe ets bak! (2e eigenlijk)
Nu kan ik nog sneller mijn orders verwerken
Ziet er goed uit Niels!
PD4VDW
Van een echte kattemepse zendamateur!
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
nounou, kif, wel mooi!
ik zag daat een kleine zwarte kliko staan, die hebben wij hier ook XD
en een (mini?) voeding, heteluchtstation, bout, VEEL tangetjes..
mooie werkplaats!
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Mooie plek KIF, ik wou dat ik een echt goeie hobbyruimte had. (ik heb gewoon een tafel bij een raam) Maaruhm, zit daar nou nog een hoogslaper boven? (laddertje). Solderen op m'n slaapkamer lijkt mij niet zo prettig... En ik heb eens goed zitten kijken: Alvast alsnog gefeliciteerd met je verjaardag de 223ste en vorige maand het is ook niet te lezen, heb even in je profiel gespiekt. Blijkbaar toch niet zo goed gekeken...
. Ondanks dat goede kijken zie ik verder je soldeerdampafzuiging niet. Je had toch zo'n Aoyue ding? Bevalt (beviel) dat eigenlijk een beetje?
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
Op 22 februari 2009 11:25:43 schreef Jeroen Boere:
Hier een update van mijn kant.
whoa! supercool burea met die bocht erin.
klein is fijn
Moderator
Op 2 maart 2009 22:29:50 schreef Lucky luke:
Ondanks dat goede kijken zie ik verder je soldeerdampafzuiging niet.
Dat onthoud je. M'n verjaardag vergeet je..
Staan hier leuke ideeen tussen. Zelf ben ik nog niet zo heel lang bezig met prutsen, maar met mijn kamer mag ik niet klagen. Genoeg ruimte om nog lekker wat op te hangen en misschien een extra tafel in de toekomst. Een paar foto's. Owja het plantje zorgt voor frisse lucht
)en hij krijgt geen cola!
Op 3 maart 2009 20:12:08 schreef rubenw:
ziet er mooi uit,
is die kolomboormachine van einhell ?ruben
Nee is van kinzo werkt perfect en voor een mooie prijs gekocht tijdens hun magazijnuitverkoop 65 euro
Hij is met laser dus perfect richten, allen nog paar ledje voor licht erbij.