Het volgende probleem: in de auto valt mijn linker kanaal af en toe bijna weg. Wanneer ik het volume flink opschroef is alles weer ok. Ook als ik dan weer terug ga naar laag volume. Het doet zich soms een hele dag niet voor. Ik heb een merkgebonden autoradio en dan via een lijnadapter (Caliber LT3) naar een Rockford Fosgate. Alle kabels en aansluitingen heb ik al nagelopen. Is dit een stuurtrap probleem?
Bij voorbaat dank voor het meedenken!
McDuff
Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
McDuff
Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Ja, bij sommige typen wel.
[Bericht gewijzigd door McDuff op (59%)]