Vraag en aanbod

volgens mij werkt ut voor geen *&#*$&*#&@. je kunt vraag en aanbod net zo goed weer weglaten.......

Hieper de piep!

want?
motiveer je kritiek eens.

mijn mening is dat je na deze korte periode dat het online is nog niet kunt bepalen of het nou wel of niet geslaagd is.
vooral niet met de aankomende vakantie.
mijn ervaring is dat in de zomermaanden de doe het zelfvers niet zoveel aandacht aan hun hobby besteden, dit is meer in de wintermaanden/najaar

IF you can't convince them, then confuse them!

HELEMAAL MET JEROEN EENS... en trouwens ik heb er al baat bij gehad.

Op deze site kwamen in het begin toch ook niet zoveel bezoekers... !!

Jeroen

Moderator

[Lieve moderators -> Site feedback]

Op di 25-06-2002 20:14:48 schreef Roel:
volgens mij werkt ut voor geen *&#*$&*#&@. je kunt vraag en aanbod net zo goed weer weglaten.......

Lekker onderbouwd... Heb je nog argumenten? Negatieve ervaringen ofzo?

Het gaat er trouwens ook niet om of het druk is ofzo, maar dat er als ze willen de mogelijkheid is om advertenties te plaatsen. En er staan advertenties, dus wat is het probleem?

[Bericht gewijzigd door Jeroen op dinsdag 25 juni 2002 20:49:18

als je in forum een topic maakt vraag en aanbod moet je volgens mij niet gaan discusieren of het wel of niet werkt maar gewoon er gebruik van maken en dingen vragen of aanbieden.

Ik moet zeggen, vraag & aanbod is een goed medium. Ik heb het nog niet veel gebruikt maar wat ik er van heb gebruikt heeft geholpen.
Dus wil je weten of het echt nix is moet je het zelf een paar keer uitproberen.

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ