het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Hugo Welther

Moderator

Deel 1 werd alweer 32 pagina's groot, dus verder in deel 2

Deel 1 KLIK

Laatste post in deel 1 KLIK

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Voor de behuizing-freubelaars onder ons: een SK-actie met plexiglas. Eerlijk gezegd ben ik niet genoeg op de hoogte om in te schatten of dit echt een buitenkansje is.

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik krijg dat spul nooit echt mooi op maat. Zagen resulteert meestal in breken en met de slijptol worden bochten niet echt mooi. Dat matte plexi is trouwens wel leuk voor LED projecten...

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

BVA auctions heeft een partij legerspullen waaronder zendapparatuur
http://bva-auctions.com/static/auctions/1228/lots/full/97.jpg

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

Hack-a-Day heeft zijn Bus-pirate-2 af.

The Bus Pirate is a universal serial interface tool, we use it to test new chips without writing any code. It currently supports most serial protocols, including 1-Wire, I2C, SPI, JTAG, asynchronous serial, MIDI, and more. We added some other features we frequently need, like pulse-width modulation, frequency measurement, voltage measurement, bus sniffers, pull-up resistors, and switchable 3.3volt and 5volt power supplies.

Plaatje:
http://www.seeedstudio.com/depot/images/bpv2goiii.jpg

Hierr te krijgen voor $30, inclusief world-wide shipping.

Lijkt een leuk bord voor beginners of prototypes.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Geinig, wel jammer dat er geen mooie applicatie bij zit.

If you want to succeed, double your failure rate.

Je kunt 'm via de seriele poort besturen.
Of had je liever een mooie gui met knopjes gehad?

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
If you want to succeed, double your failure rate.

Op 19 juni 2009 10:44:06 schreef Benadski:
Ik krijg dat spul nooit echt mooi op maat. Zagen resulteert meestal in breken

Watt ik me herinner van de knutselles op de middelbare school (heel erg gode docent): zagen met een ijzerzaagje *en koelen met water* (of was het alcehol?).

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Van dat schilderstape op de plaats plakken waar je wilt zagen, verhinderd het aan mekaar vast smelten ( is ons ooit eens verteld met techniek )

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zaterdag 27 juni 2009 18:23:55 (49%)

Normaal (helder) plakband werkt prima om te voorkomen dat het plexiglas weer aan elkaar plakt. Dat is alleen nodig als je het met zo'n elektrische figuurzaag of zo zaagt, met het handje plakt het sowieso niet.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Op 27 juni 2009 17:24:54 schreef Wouter van Ooijen:
Watt ik me herinner [...] gode docent [...] alcehol? [...]

Alcohol zei u? :)
In dat geval heb ik nog wel een interessante aanbieding: 3 kratjes heineken voor 21.98 euro bij de C1000.

If you want to succeed, double your failure rate.

Het plakband is om krassen op het oppervlak te voorkomen en helpt niet tegen het aan elkaar smelten daarvoor moet je koelen of heel langzaam zagen. Gebruik een zaag met fijne tand en goed koelen met water, (geen acceton)

Lucky Luke

Golden Member

Op 28 juni 2009 02:53:36 schreef SparkyGSX:
Normaal (helder) plakband werkt prima om te voorkomen dat het plexiglas weer aan elkaar plakt. Dat is alleen nodig als je het met zo'n elektrische figuurzaag of zo zaagt, met het handje plakt het sowieso niet.

Uhm, als ik plexi (acrylglas, geen lexaan) met de hand zaag plakt het gewoon wel weer in elkaar... Moet je wel stevig voor doorzagen, maar het is dus zeer goed voor elkaar te krijgen. Ook goed te vermijden: gewoon niet te stevig doorzagen.

EDIT: dat is met een figuurzaag.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ja, ik denk dat je dan gewoon wat meer haast hebt dan ik, want bij mij plakt het dus nooit als ik met de hand zaag.

@Elektitus: nee, dat plakband helpt dus echt tegen het plakken, en dan deden we dus ook als er nog beschermfolie op zat. Ik weet ook niet waarom, maar het werkt echt.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Gewoon figuurzaagje of zo'n ronde getande. Die heeft sowieso een bredere 'gang' waardoor het plakken vrijwel niet meer optreedt. En daardoor zaagt het ook makkelijker.

Just find out what you like and let it kill you

15% korting i.c.m. stickers bij de Praxis.
http://www.praxis.nl/acties

Van de week weer even een nieuwe kast halen. ;)

Toch wel interessante aanbieding bij de Aldi...zonnecellader.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_27/OFF01.SHTML
Of de specs kloppen durf ik niet te zeggen natuurlijk

Just find out what you like and let it kill you

exact dezelfde is voor 10 euro te vinden op ebay, niet doen dus. Ook is een 0,8 watt zonnepaneeltje veel en veel te weinig om de accu in 1 dag NL zon op te laden

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

Hoe kan je nou zeggen, dat het exact hetzelfde is. Wie zegt dat deze niet voldoet aan de specs?

LED there be light

Gezien de uitgangsspanning van 5V heeft deze een hele andere toepassing.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Sine

Moderator

Als ik kijk naar het formaat van het ding ( met de usb poort als referentie ) is het ding niet erg veel groter dan een telefoon.

Waar men die laadtijd vandaan haalt weet ik niet, maar veel energie ga je er niet uit krijgen.

* voor het opladen via zonlicht, lichtnet of USB aansluiting
* oplaadtijd via adapter +/- 3-4 uur

Dat is dus de laadtijd via de adapter, niet de zonnecel.

Voorzanger in het genootschap der Mexicaanse Hond. || Waarom houd je altijd schroefjes en ringetjes over nadat je een apparaat hebt gerepareerd?

in de action kost die zonnecel ook maar rond de 10 euro, en werk best wel goed.
Kan er in elk geval mijn GSM mee opladen

Bij de Blokker: klein oventje voor E 17.00 Helaas geen thermostaat en geen ventilator. 650W, wordt heet genoeg om een PCB te vernielen.

Wat zou een geschikte temperatuur sensor zijn? Een PT100 is al snel een paar keer zo duur :(

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Dit topic is gesloten