Hallo,

Ik ben op zoek naar een sealed automotive connector systeem die rechtstreeks op het PCB geplaatst kan worden.
De connector staat onder een hoek op het PCB en de header moet bijgeleverd kunnen worden. Het is voor een prototype print waarvan er in eerste instantie 1 a 2 gemaakt zullen gaan worden. Nu kan ik nergens een leverancier vinden voor dergelijke connectoren/aantallen.

Weet iemand hiervoor een oplossing?

Een link of info m.b.t. leveranciers van deze connectoren in kleine aantallen zou zeer welkom zijn.

Dank u...

Wat voor een automotive connector. Plaatje?
Er worden 100-den verschillende gebruikt in auto's

Kijk maar eens op deze link, maar zo ver ik weet zijn FCI connectoren bijna niet te verkrijgen voor kleine aantallen. Je kunt ook een kijken bij Tyco of AMP...
Het zijn I/O connectoren die onder een hoek op het PCB geplaatst worden.

http://www.fciconnect.com/pdffiles/auto_07/90%20way%20Sealed%20Connect…

Hallo,
Vandaag toevallig een vertegenwoordiger gesproken van FCI en gaat kijken wat er beschikbaar is. Het komt voor dat orders gecanceld worden en dan liggen er een paar 100...
Wat ik zelf wel eens doe, (en dat hangt af hoeveel pennen je wil) is een connector van een oude ecu afhalen en dan bij een Bosch dienst de bijbehorende stekker bestellen.
De 35 en 55 pens kosten zo'n 40 Euro daar komen dan de lossen pennetjes nog bij

Ik hoop dat je iets voor me kan betekenen...wat betreft de FCI connector.

We hebbben hier bij TNO ook nog andere connectoren liggen maar dat is niet helemaal wat we zoeken. We krijgen het systeem dan wel werkend laat maar zeggen maar dat moet in een later stadium alsnog de gewenste automotive connector op de print komen met als gevolg dat het print ontwerp moet worden aangepast.

Ik heb geprobeerd de FCI connector via de firma Spoerle te bestellen maar die konden niet leveren...

Keep me posted...