Op 18 juli 2009 01:11:26 schreef Henry S.:
Idd laat de poster in z'n waarde, niet iedereen is een ster in metaal of printbewerking, en over kleurschema's valt zeker te twisten.
mijn opleiding: Autotechnologie
Ik veronderstel mezelf hierbij dus volledig akkoord met deze stelling. ik ben misschien niet de sterkste in de elektronische kant maar ik ben er toch sterk in geintereseerd. andere punten kan ik me veruit sterker bewijzen dan vele leden van dit forum hier.
Op 18 juli 2009 01:11:26 schreef Henry S.
Maar onthou je ook niet van opbouwende kritiek waar een poster wat aan heeft: Soldeerkunsten, ongelukkige geplaatste onderdelen (elco -koelprofiel), ondeugelijke isolatie/koeling, etc.
mijn soldeerkunsten op zijn mischien nog niet optimaal maar kunnen toch al hun plaatsje vinden op dit electronica forum, ivm componenten plaatsen, koeling en dergelijke heb ik in de tijd die ik dit forum nu al volg toch al genoeg kunnen bijleren. hopelijk heeft niemand daar nog kritiek op.
Op 18 juli 2009 01:00:44 schreef watchout3:
ik had miss wel wat overdreven...
Al mijn projectjes verlopen ook niet altijd vlekkeloos, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet hoe het wel moet:+
ook dit geshowde project was niet vlekeloos verlopen zoals vermeld in de betreffende post, toch heb ik de kans gekregen er wat aan bij te leren. de print samenstellen was uiteindelijk niet zo moeilijk, het kleine, miniscule en onzichtbare sluitingkje opsporen was veel leerzamer!!
Op 18 juli 2009 01:00:44 schreef watchout3:
gelijk ook de 'woordkeuze' aangepast
kan idd een sterk bepalende factor zijn op dit forum!
en nu:
eindelijk gedaan met al deze off-topic shit, dit was exact de reden waarom ik mijn voorgaande (althans soms mooie) projectjes nooit showde in dit topic.