Opzich prima zo, niet te schreeuwerig.
Een paar puntjes alleen, Aan de linker kant de "balk" lichtgrijs en aan de rechterkant is deze wit. Dit zou aan alle twee de kanten hetzelfde moeten zijn, en dan gelijk iets donkerder van kleur.
Ook het kleurenverloop tussen de posts "duurt wat te lang", dit zou net wat minder moeten zijn, en ook hier iets donkerder van kleur.
Verder prima, de look is goed alleen een paar kleine veranderingen in het kleurenschema zou het geheel goed maken.
Het logotje is trouwens vele malen beter dan het oude 
Iedereen zal een beetje moeten wennen aan de lay-out. Ik heb het al meermaals meegemaakt dat sommige fora een lay-out verandering doorvoeren en altijd zijn er voorstanders en tegenstanders maar na twee weken hoor je niemand meer klagen 
In het begin was het wat zoeken, maar het valt uiteindelijk nog mee.
Het ziet er veel jonger uit, en zoals ookal gezegd werd vind ik het wat onrustiger... Maar we moeten mee met de tijd 
Mooi werk!
(Z)weetvoetje
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
Op 11 augustus 2009 16:09:13 schreef Mathieuke:
Iedereen zal een beetje moeten wennen aan de lay-out. Ik heb het al meermaals meegemaakt dat sommige fora een lay-out verandering doorvoeren en altijd zijn er voorstanders en tegenstanders maar na twee weken hoor je niemand meer klagen
tja, na twee weken heeft dat dan ook niet veel zin meer.
Kom op heren, het staat pas een paar uur op, probeer het eerst eens voordat je begint met zeuren, fucntioneel is het verschil minimaal.
De logotjes zien er wat anders uit en ja, dat is even wennen maar het geheel is er zeker niet minder functioneel of slechter leesbaar door, in tegendeel.
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Op 11 augustus 2009 16:02:43 schreef (Z)weetvoetje:
@big bang: Wat is er ontrustig? Nou, er zitten nu veel meer kleurtjes aan de zijkant van het scherm. Eerst waren die blokjes veel kleiner. (advertenties had ik uit staan) Daarnaast heeft de bovenkant meer kleur. Die was eerst ook veel rustiger. En dat wit dat pastte mooi bij de skin van me browser (ook wit).
Verder vind ik de stippellijntjes en de fadende kleur minder rustig dan de effen grijstint(en) van vroeger.
De gustibus et coloribus non est disputandum. Zo simpel is het.
Anders hadden we allemaal dezelfde lievelingskleur.
Herinnert iedereen zich nog 10 jaar geleden, toen het internet nog explosief groeide en er fora als deze ontstonden? Toen waren gebruikers blij dat er iets ontstond als fora, wat er voorheen niet was. Iedereen was content toen.
- - big bang - -
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Ik vind het wel prima zo, iets meer "high tech" en toch nog alles van het oude forum terug te vinden.
Jordi
Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn: het beste is er uit!
Jasper91
'The purpose of my life, is to invent warp drive'
Of je het nou mooi vind of niet (ik wel trouwens), is dit een zeer goede verandering. De oude layout kon namelijk doordat het er zo ouderwets uitzag nieuwe members afschrikken. De website leek hierdoor erg onprofessioneel!
Met andere woorden, dikke pluim voor de moderators!
Op 11 augustus 2009 16:21:10 schreef Sine:
Kom op heren, het staat pas een paar uur op, probeer het eerst eens voordat je begint met zeuren, fucntioneel is het verschil minimaal.De logotjes zien er wat anders uit en ja, dat is even wennen maar het geheel is er zeker niet minder functioneel of slechter leesbaar door, in tegendeel.
Inderdaad, ik herken veel formuliertjes terug die met deze layout gewoon een herstijling hebben gekregen. Het ziet er een stuk netter en frisser uit.
Ik denk gewoon een kwestie van gewenning. Ik vind dit helemaal niet erg om naar te kijken; vele websites zijn tegenwoordig zo. Of men kan niet tegen moderne websites , dat kan ook , maar ik zou daar niet zo'n probleem van maken.
Voor mensen die de site niet zo mooi vinden en graag de oude terug willen hebben; en daar boven op ook nog eens verstand van CSS hebben kunnen eens kijken naar een firefox addon als Stylish, en dan zelf een custom style maken.
[Bericht gewijzigd door hans1990 op (13%)]
Toen ik voor het eerst op CO kwam met het nieuwe uiterlijk dacht ik WOW wat is dit voor site. ik had een paar keer gecontroleerd of de URL wel goed was, maar ik kwam er achter dat het toch goed was toen ik wat beter ging lezen.
ik vind het heel verfrissend maar ik moet toch nog echt wel wennen. Over een paar dagen ben ik waarschijnlijk het oude uiterlijk al vergeten en denk ik aan dit uiterlijk bij CO.
vooral het logo is mooi. ik vraag me toch altijd af hoe ze dat maken. het past in ieder geval bij deze site.
het grootste pluspunt vind ik eigenlijk de syntax-highlighting.
blijf zo door gaan CO
[edit]
ik wist dat ik iets was vergeten.
bij zo'n nieuw uiterlijk moet je toch niet het oude icoontje in de adresbalk houden.
Natuurlijk moet ik hier ook aan wennen. Maar dat zal vast wel lukken.
Toch een vraag: als ik bovenaan in de zwarte balk op "Forum" klik, krijg ik niet meer, zoals vroeger, de afdelingslijst te zien (HF, Schoolvragen, Audio..).
Ik moet dan eerst iets anders kiezen, en daarna pas kan ik ònder de zwarte balk op het dunner geschreven "Forum" klikken. Dan krijg ik wel de index.
Is het makkelijk weer zo te maken dat je meteen met de klik op "Forum in de zwarte balk bovenaan al de index krijgt?
Dit is ongeveer hoe ik de layout zou hebben, dan is hij perfect, net wat leesbaarder en overzichterlijker.
Het is even snel ge "gimpt" maar jullie snappen het idee wel.
Het grijs aan de zijkanten is "e5e5e5" het grijs tussen de posts is "e4e4e4"
Ik zag de fadende menu's net ook, erg mooi 
En het forum was inderdaad wel eens aan een nieuwe look toe, zeker geslaagd zo.
*slik* Bah! kuch kuch, tong ingeslikt... Nu niet bepaald mijn smaak ook. Oke uiteindelijk zullen we er wel aan wennen. Maar persoonlijk vond ik de oude versie rustiger, vertrouwder, kinda felt like home...
Tim Blanckaert
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
we zullen er moeten aan wennen zeker...beetje futuristisch mja
vernieuwing is niet altijd verbetering, zeker als je het oude al vele jaren gewoon bent...
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
zeker als je het oude al vele jaren gewoon bent...
Dat is nu net het probleem van velen hier. CO is helemaal niet veranderd, alleen de kleurtjes en icoontjes zijn veranderd.
Op 11 augustus 2009 16:33:18 schreef DJ-Floyo:
Dit is ongeveer hoe ik de layout zou hebben, dan is hij perfect, net wat leesbaarder en overzichterlijker.Het is even snel ge "gimpt" maar jullie snappen het idee wel.
Het grijs aan de zijkanten is "e5e5e5" het grijs tussen de posts is "e4e4e4"
Ik zag de fadende menu's net ook, erg mooi
En het forum was inderdaad wel eens aan een nieuwe look toe, zeker geslaagd zo.
Ik moet zeggen dat ik jou versie ook wat beter te lezen vind.
Tim Blanckaert
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
Op 11 augustus 2009 16:45:34 schreef WilToyo:
[...]Dat is nu net het probleem van velen hier. CO is helemaal niet veranderd, alleen de kleurtjes en icoontjes zijn veranderd.
daar heb je inderdaad wel een goed punt ja...
en het menu bovenaan is ook veranderd, ik vond het roll down menu makkelijker mja...
antwoord pad mag van mij ook groter(is nu maar 1/3 van mijn scherm)
voor de rest ben ik er wel akkoord mee, je moet mee met je tijd...en de leden en bezoekers zullen wel blijven hoor, aan functionaliteit is niets veranderd op het eerste zicht, dus daar zitten we goed mee 
Ik vind het heel erg onrustig lezen met de (tijdens scrollen) bewegende wit/zwarte fades overal... Wat mij betreft één kleur (bijv grijs zoals GOT).
Ook vind ik het jammer dat de popup menu's bij algemeen, schakelingen en forum weg zijn (minder makkelijk/snel navigeren). Verder ziet het er wel mooi uit en heeft het wel wat, de quotes vallen mooi op zo.
Tim Blanckaert
Op 11 augustus 2009 16:50:58 schreef JuuL:
Ik vind het heel erg onrustig lezen met de (tijdens scrollen) bewegende wit/zwarte fades overal...
vroeger had je ook 2 soorten grijs...
(heb op deze pc nu even geen screenshotje staan van vroeger)