Bij het scrollen krijg ik nog net geen epilepsie aanval. Afwisselend oke, maar aub niet fadend....

Jammer dat we nog steeds geen leuk javascript UBB code balkje hebben in het toevoeg venster. Maakt het voor een hoop mensen veel makkelijker om opmaak toe te passen.

Voor de rest.. Mijn eerste reactie was ook dat circuitsonline.net overgenomen was door een of andere domain broker. Het is gewoon wennen :)

/Edit: Wat ik mis, is het linkje volgende als tekst. Was vrij makkelijk, firefox typeahead "volgende" intoetsen en enter. Nu moet ik weer naar m'n muis krijpen

Ik vind het tof.. :) ziet er goed uit.. bedankt jongens..

Heb ondertussen m'n greasemonkey-script aangepast. Dat zorgt voor een breder tekst-veld bij het beantwoorden, maar nu kwam die rechter-kolom er overheen te staan.
Weg met die kolom! :-)

..... je kunt er ook mee leren leven, het went wel.
ik wil er wel aan gewend raken! :)

Het font is wel een beetje klein. Of ik word gewoon te oud en moet eens bij Hans Anders langsgaan ...

ziet er mooi uit, wel even wennen.
Ik dacht hela wat nu , gehackt ?

Op 11 augustus 2009 13:55:40 schreef fred101:
Aangenaam verast, erg mooi, wel jammer dat de LEDjes weg zijn

die horen bij CO vind ik en mogen van mij ook weer terug

Hoe zit het met die opmerking in het blauwe kader bovenaan?
Het blijft gillen dat ik een lagere resolutie gebruik dan 1024×768, maar ik gebruik juist die resolutie op m'n 17" scherm.
Ga ik naar een hogere resolutie, dan kan ik het niet meer lezen en het blauwe kader blijft :(

Hoewel ik de lay-out van de site gelikter vind, moet ik constateren dat de beide kolommen ter weerszijde overheersend zijn. Misschien door de zwarte balken? In ieder geval ook door de wel erg grote advertenties. De verhouding met de middenkolom zou kleiner moeten.
Kunnen die balken misschien niet 30% grijs (Of een andere rustige kleur) gemaakt worden? De letters moeten dan wel zwart of een andere contrasterende kleur worden.

Met het design is niets mis, maar de felle achtergrond gecombineerd met de in-fading donkere horizontale balken is gewoon erg onrustig.

Verder vind ik het wel een vooruitgang eigenlijk.

edit: vooral bij

http://www.circuitsonline.net/forum/active

val ik bijna schuimbekkend op de grond.

[Bericht gewijzigd door Neen op (23%)]

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie niks faden.(IE8)

Ik vind er helemaal niets mis mee.
Ziet er lekker strak uit.
Gefeliciteerd. :-)

Het is anders, in ieder geval. Positief is dat de ledjes weg zijn, negatief zijn de wat erg contrastrijke zwarte headers.

Ook positief vind ik dat de site nog steeds hetzelfde werkt als anders, het is echt alleen een uiterlijke verandering.

Ik ga er vast wel aan wennen, het gaat immers om de tekst. Alle verandering is lastig, maar over een week weten we niet beter meer.

Hulde voor het team, dat ze dit redesign zo stil hebben gehouden!

Kortom, een aangename verrassing!

Op 11 augustus 2009 17:02:47 schreef JuuL:
Bij het scrollen krijg ik nog net geen epilepsie aanval. Afwisselend oke, maar aub niet fadend....

Ik vind eigenlijk het onderscheid tussen de post juist te klein... Of iig de achtergrond te wit... Dat grijs leest nou juist zo lekker rustig...

Het nieuwe logo vind ik wel mooi (al is het oude logo tijdlozer, en makkelijker op T-shirts en pennen te zetten e.d.), en die nieuwe menustructuur wen ik wel aan, denk ik.

EDIT:
En wat betreft de LED's:
de oude led's terug: nee. Maar LED's terug: graag. Nu zijn het van die "hippe" msn-achtige symbooltjes... Kan wel, maar dat heeft iedereen al...

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (15%)]

Op 11 augustus 2009 18:36:47 schreef Lucky luke:
Het nieuwe logo vind ik wel mooi (al is het oude logo tijdlozer, en makkelijker op T-shirts en pennen te zetten e.d.), en die nieuwe menustructuur wen ik wel aan, denk ik.

het logo is inderdaad top... +1

Op 11 augustus 2009 18:14:38 schreef WilToyo:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie niks faden.(IE8)

met faden bedoeld hij de onderkant van elke post...

de ledjes mogen van mij zeker terugkomen, die horen gewoon bij dit elektronica forum! :-)

Het oogt moderner; maar niet iedere verandering is een verbetering.
Pluspunt: het logo ziet er gelikt uit.
Heeft wel iets weg van 'resistance is futile...'

Maar ook:

• De shading van grijs naar wit maakt het onleesbaar.
  • De shading wordt inconsequent gebruikt, waardoor het nog onleesbaarder wordt: in de navigatiekolom gaat het van grijs naar wit, in de berichten van wit naar grijs. Het grijsblauwe (of is het blauwgrijze?) font maakt het er niet beter op.
  • De kolom met het onderwerp krijgt te weinig tekst; de kolommen met de naam van de poster en de datum zijn veel te breed. Op het overzichtsscherm is het totaal oninterssant hoe laat een bericht is gepost. Zo lang het maar aflopend op datum en tijd is gesorteerd.
  • Bij beantwoorden: de knoppen Posten, Preview en Controleer UBB-code reageren niet op de muis-cursor.

het uiterlijk maakt me niet veel uit, al houdt ik meer van zakelijk (het oude) maar dat is gewoon een kwestie van wennen lijkt me zo. wat ik alleen jammer vind is dat je de schakelingen niet allemaal onder elkaar kan bekijken maar precé een categorie moet kiezen. en de IC database vind ik wel jammer maar de reden heb ik gelezen, ik vond het zo gebruikersvriendelijk, de database hier

nou op vista met ie8 ziet het er prima uit , en je kunt ook de instellingen van je scherm fout hebben staan , als bij marktplaats de advbalken niet geel zijn ( zoals bij elke standaard windows install )kun je de kleurinstelling veranderen , zowel in windows als op je monitor ( kleurtemperatuur ).

Op 11 augustus 2009 18:40:34 schreef Tim Blanckaert:
met faden bedoeld hij de onderkant van elke post...

Idd, maar als je je beeldscherminstellingen niet goed hebt staan zie je het misschien niet eens.

De ledjes mogen van mij zeker terugkomen, die horen gewoon bij dit elektronica forum! :-)

Mee eens! Vond het erg leuk gevonden.

Tja en nog een puntje, alles is overal onderstreept bij de overzichten. Heeft ook niet echt een meerwaarde, het wordt er erg druk van.

En een leuke toevoeging zal zijn als je op de bovenste balk op "Forum" klikt je hier uitkomt.

ps is opbouwende kritiek, niet afkraken ;)

Het ziet er wel moderner uit maar van mij mag ook het oude uiterlijk terug. Ik zelf houd niet zo van veranderingen. Waarom iets wat goed werkt en vertrouwd is veranderen?
Het onderscheid tussen de posts is idd slechter geworden.
Als je kijkt naar de leeftijds verschillen van alle CO leden zal het voor de meeste (wat) oudere leden wss toch te fancy en te druk zijn.

Ze zeggen altijd dat elektronici en informatici autistisch zijn...
Ik weet niet of dit iets met deze post te maken heeft :p

En een leuke toevoeging zal zijn als je op de bovenste balk op "Forum" klikt je hier uitkomt.

quote] je moet links bij de navigatie op forum klikken dan kom je er

.

[Bericht gewijzigd door (nog) amateur op (99%)]

er zit nog een klein foutje bij het 78xx schema.
de tekst boven de kolommen is wit ipv zwart.

verder ziet het er erg anders uit.
Jammer dat de even en oneven posts geen andere kleur meer hebben.
Las wel erg fijn

Typisch, al het nieuwe is fout want vroeger was alles anders en beter.
Leuk oordeel maar dat is niet te zeggen als het niet geprobeerd wordt ;)

AARGH :)
ik heb per ongeluk geklikt op een instelling om de rechterbalk weg te laten, hoe krijg ik die terug?