Ha die Fred,
Mooie blauwe LEDJES 
Even een opmerking over je schema van de electuur voeding.
De stroombron dient niet voor de stroombegrensing van deze voeding.
Het levert de basisstoorm voor de Darlington opgebouw met de 2N3055 en de BD139.
Spanningsbalans
T5 van de verschilversterker met T4 trekt deze stroom zover weg dat er een balans ontstaat
als de basisspanning van T4 ( "0" V) en de verhouding tussen de potmeter P2 en R9.
Op de basis van T5 zal dus ook ongeveer "0" V staan.
Stroombalans
Als de spanning op de basis hoger wordt dan 0,6V gaat T6 geleiden
en dan word de stroom naar de basis van T2 zover weggetrokken
zodat ook nu weer een balans ontstaat.
De stabiliteit en onderdrukking van "Brom en Stoorsignalen" is niet zo best
omdat er veel te weinig versterking beschikbaar is.
Dit regelsysteem is dominant over het regelsysteem met T4 en T5.
Stroombron
Waarom hier een stroombron?
Dit is voor de onderdrukking van de stoorsignalen uit de hoofdvoeding.
Even een handige tip...
De rimpel over de buffercondensator is "1V TT" bij 1A en bij 10.000uF.
Daar is een hele mooie formule voor maar dit is nauwkeurig genoeg
daar de Elco's meestal -20 en +50% zijn.
Jouw rimpel met 2 x 2200uF en 2A is dus rond de 4,5V TT
Dit is dus de rimpel over C2.
Die stroombron leverd dus een veel schonere stuurstroom dan een weerstand die je daar ook kan plaatsen.
Verder zal alle brom/stoorsignalen die nog aanwezig zijn over de 4,7V
zener verstekt worden door de verschilversterker (T4 en T5).
De versterking is afhankelijk van de stand van P2.
Hoe hoger de uitgansspanning hoe meer de stoorsignalen versterkt worden.
Een kleine aanpassing kan deze voeding een stuk beter maken.
Vervang de 4,7V zener door een Tl431 of LM431 en stel deze in op 4,7V.
De TL431 heeft een veel lagere rZ dan een gewone zener is is ook nog eens
een stuk stabieler.
Gegroet,
Bram