Op 12 maart 2012 04:17:02 schreef Techno Turk:

[EDIT]: staat die timelaps cam al op youtube ? wil me zelf weer zien net als vorig jaar

Jep, die staat online http://www.youtube.com/watch?v=llAh09pdmlY

Kif heeft er nog eentje van de stand zelf ... maar die is nog niet geüpload

Nice!

Het lijkt, zoals iemand al opmerkte, inderdaad wat minder druk dan voorgaande jaren.

Deze indruk had ik ook, al was het dan mijn 2de beurs.
Vorig jaar was het echt schuifelen.
Recessie?

Ho ho ho ho, das maar net afhankelijk van de beschikbaarheid van polsbandjes he.

Klopt, maar ik zie mij daar zo rond 09.00 uur aan komen zetten met Johnny :( Om dan via de bezoekers parkeerplaats tussen die meute door met die kisten te moeten sjouwen, pfff moet er niet aan denken.

Op 12 maart 2012 17:15:39 schreef Jochem:
[..]
Maar de tesla wordt een beetje afgezaagd, hoewel het wederom een blikvanger bleek. Als iemand een toonbaar en tot de verbeelding sprekend zelfbouw-project heeft, mag je je altijd even melden!

Vreemd genoeg heb ik die niet zien staan. Vorig jaar was ik er niet, toen wel de foto's bekeken. Kennelijk moet ik volgend jaar wat meer tijd uittrekken zodat ik langer op 1 plek kan blijven hangen.

Als je nou eens een keertje netjes handjes komt schudden, krijg je van mij een bakkie koffie!

@Karel: juist, er was natuurlijk een reden om jou een bandje om te doen he :)
Als Johnny nou volgend jaar kan traplopen is het probleem met die kisten sjouwen opgelost.

Op 12 maart 2012 14:10:43 schreef RoboticPro:
... ik was opzoek naar een fluke maar die kwam ik niet veel tegen waar alles opzat en een ampere stand jammer maarja ik blijf doorzoeken!

Brian van der Horst

Ik heb toch een paar hele knappe in handen gehad, Fluke 75 en 77 ? resp 70 of 75 euro, datis toch een nette prijs, leken nieuw te zijn.

er was een stand op de bovenring volgens mij om de hoek van de CO stand. Daar heb ik nog heel even staan kijken naar een fluke 77III en een 110. beide voor 70 euro. en er waren er nog een paar, die wat duurder waren

Op 12 maart 2012 11:30:11 schreef Jochem: Hoe zag dat eruit?

Waren displays uit een pinapparaat, dus ongeveer 6x4cm, groen, plat, en er kwam een witte flatcable uit. Maar ik had er eigenlijk niet om moeten vragen. Ik hoop wel dat je ze kwijt geworden bent, maar het is voor jullie natuurlijk allemaal niet bij te houden wat er allemaal weg is en wat niet.
Edit, @ schimanski hieronder, leuk om te horen:)

één display is verkocht, de ander zit nu in de doos met andere displays. Komt volgend jaar weer boven water, en wordt dan vast ook verkocht ;)

Damn dan heb ik die net gemist :O ik ben ze wel beneden tegen gekomen maar dat waren splinternieuwe en hadden niet echt veel functies voornamelijk weerstand en spanning.. Echt jammer..

ohm en voltage op een multimeter: die wil ik niet spanning en weerstand lijkt me beer

@(nog) amateur: ik heb er geen zicht op gehouden, maar blijkbaar schimanski wel.