Ik heb laatst een nieuwere versie van mijn browser geinstaleerd en nu wordt de site niet meer zo mooi weergegeven. Ik ben van Opera 6.02 naar Opera 7.03 Beta met java gegaan. en in de nieuwe browser worden de witte "lijstjes" om ieder textblokje niet meer weergegeven. Zie plaatjes. Ligt dit aan mijn browser of ondersteund de site bij mij iets niet? En oja, Gerwin heeft gelijk met dat een link naar een andere site niet meer wordt geopend in een nieuw venster. Vindt ik ook een beetje lastig.
M'n oude Opera:
M'n nieuwe Opera:
Ligt aan de instelling van opera (alt-p)en opmaak aanpassen .ik werk met versie 7.2 en ik kan dit aanpassen
Ook bij klikken op link kan je dat daar instellen op 'open in nieuwe pagina'.
Wat is opera toch super hé!!!!Super Cool
[Bericht gewijzigd door klc op ]
Nou, ik gebruik Opera al een hele lange tijd en dit is de eerste keer dat ik een nieuwere versie heb geinstaleerd. Ik heb eens met de instellingen staan spelen maar er veranderde helemaal nix!!!!! Dus als je mij eens precies kunt vertellen waar je die dingen verandert hebt. En die verandering met het openen van een link heb ik ook met m'n oude Opera en daar heb ik nix aan de instellingen verandert. Dat je met de rechter muisknop een menuutje krijgt met o.a. de optie "open in new window" wist ik al lang. Dit heeft IE ook.