Beste,

ik heb een klein project in het achterhoofd waarvoor ik reeds wat research heb gedaan en een schema heb opgemaakt.
Jammer genoeg beschik ik niet over noodzakelijke voorkennis om dit project zelfstandig tot een goed einde te brengen.
Graag had ik daarom beroep gedaan op de expertise van dit forum. Feedback of ervaringen over mijn gekozen onderdelen voor mijn project, is precies wat ik zoek.

is dit iets waarbij ik bij jullie voor terecht kan ? zo ja onder welke topic mag ik dit plaatsen?

alvast bedankt.

grtn

Daarvoor kun je op dit forum terecht. Sterker nog, dat is precies waar we voor zijn.

Je mag hier zelf een topic voor maken. In welk subforum je dat precies plaatst, hangt af van het onderwerp van je project.

@groeneguppy, doe gewoon wat @Hagdos aangeeft, dan komt het vanzelf goed. En mocht later blijken dat het topic toch op een andere plek hoort te staan, dan is er vast wel een moderator die dat wil regelen.

[Bericht gewijzigd door Sonytech op (39%)]

Op 27 april 2014 22:12:45 schreef groeneguppy:
Beste,
ik heb een klein project in het achterhoofd waarvoor ik reeds wat research heb gedaan en een schema heb opgemaakt.............

Ten eerste welkom op het forum.
Gewoon een topic starten zou ik zeggen, de reacties komen vanzelf.

Hier kan je een keuze maken waar jou project het best bij past.
http://www.circuitsonline.net/forum/

Klik op een onderwerp wat voor jou van toepassing is, als je dan helemaal naar beneden scrolt kan je een topic/discussie openen.

Even wat onzin verwijderd.

@groeneguppy: Zet eerst voor je zelf alles op papier, wat je ideeën, wensen, en middelen zijn. Daarna open je een topic wat het beste bij je vraag past, en maak je een duidelijke startpost.