Ik heb ook weer eens iets kleins gemaakt,half voor functionaliteit en half uit onderzoek/interesse 
Ik heb een versterker met 2a3's, fixed bias. 2a3 ziet graag een kleine rooster-afleidweeerstand. Dus je fixed bias regulator moet een aardig lage uitgangsimpedantie moet hebben, omdat je anders maar een hele kleine weerstand kan gebruiken en dat vind de voortrap dan weer niet leuk... en dat ook nog eens op -45V. Daar zijn geen kant en klare oplossingen voor, dus die heb ik lekker zelf gebouwd! Het wordt gevoed vanaf de hoogspanningswikkeling, aangezien ik geen speciale wikkeling heb om van af te tappen...
Het eerste ontwerp viel nog al tegen. Deze had een bijzonder slechte temperatuur coëfficient, 3 minuten na opstarten was de spanning met 1V gestegen, daarna wel stabiel. Daarnaast gebruikte hij nogal wat stroom, 10mA.

Edit: Ik zie tot mijn schrik dat de PNP's verkeerd om staan 
Het tweede ontwerp wat ik vandaag gebouwd en getest heb gebruikt maar 4mA, en het verschil in uitgangsspanning na 30 seconden is maar 12mV, daarna stabiel. Dat lijkt er meer op! bovendien reageert deze ook veel sneller op het trimmertje. Hier mist de 1uF uitgangs cap nog in het schema. Die zit dan ook niet op het bordje maar zo dicht mogelijk bij de buis.

De printjes, onder en boven. links is de eerste, rechts de tweede.

Qua ruis, kan ik van beiden zeggen dat de versterker muisstil is
met je oor tegen de speaker hoor je niks. en dat is niet altijd even makkelijk met DHT's 
Het zal geen Blackdog-like performance hebben, maar ik ben tevreden