Rosmalen beurs 2015

chuckie

Honourable Member

@mel
Kun je mij je adres en/of gsm nummer nog mailen.
Dan neem ik contact op.

@hefid & skysoft
Ik heb de adressen binnen, perfect.

Mensen, de ophaaldag is verschoven naar komende zaterdag, als iemand nog dringend iets kwijt wilt???
We hebben nog niet zo veel binnen dit jaar...

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Gevonden, tussen allerlei spullen.
Velleman HPS40 cpl. in koffer.

High met Henk

Special Member

En daar heb ik dan weer intrresse in...
Laat de andere leden van het beursteam maar bepalen wat die moet kosten

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
mel

Golden Member

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Op 8 maart 2015 08:56:26 schreef High met Henk:
En daar heb ik dan weer intrresse in...
Laat de andere leden van het beursteam maar bepalen wat die moet kosten

Voorbeurs handel is dat wel toegestaan? :+

Tidak Ada

Golden Member

Er was daar indertijd een speciaal topic voor

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
High met Henk

Special Member

Haha, als er teveel voor gevraagd wordt koop ik hem niet, maar heb ondanks dat ik zelf meehelp met de stand achteraf dingen verkocht zien worden waar ik zelf meer voor over had gehad.

Dus was er dan ook meer winst voor co te behalen

[Bericht gewijzigd door High met Henk op zondag 8 maart 2015 13:28:11 (13%)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Schimanski

Golden Member

Het doel van de beurs is toch vooral dat CO-members aan leuke spullen kunnen komen voor niet al teveel geld. Dat CO er geld mee verdient (waar dan sever/webspace e.d. van bekostigd wordt) is mooi meegenomen, maar geen doel op zich.
Er wordt op de beursdag dan ook nooit voor 9:00 (opening voor publiek) verkocht aan handelaren (die al om 7:00 uur naar binnen mogen).

Binnen het beursteam zijn we aan het kijken of we voor bepaalde zaken (zoals b.v. de meter van Skysoft) misschien een uitzondering moeten maken in de vorm van biedtopic in de koffiecorner. Je weet dan zeker dat de meter bij een CO-member komt en niet bij een willekeurige beursbezoeker of handelaar. Afhankelijk van de staat van de meter (we willen hem nog even laten nakijken door Fred) zal deze toch wel een bedrag naar waarde moeten opbrengen (maar wel lager dan de gangbare internetprijzen).

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

Mans, waarom alleen in de koffiecorner? De leden, die niet doneren mogen toch ook wel een kans hebben, mits ze bij CO zijn ingeschreven (dat moet trouwens sowieso als ze een bod in het topic willen plaatsen). Of wil je verborgen laten bieden?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
maartenbakker

Golden Member

Er was toch altijd een mooi sale+tradetopic met een op zijn minst ongeschreven regel dat dat voor leden was.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Persoonlijk vind ik het leuker om een "collega" CO'er blij te maken met een gunstige aanschaf. Daar staat tegenover dat de middelen zo goed als mogelijk moeten worden verkocht, om de ondersteuning voor CO zo hoog mogelijk te krijgen...

Aan de andere kant, als de CO'er zich verrijkt voelt door CO komt dat weer ten goede aan zijn/haar toekomstige (tijds)investering aan het forum. (al is het maar in de vorm van nuttige posts..) Dat op zijn eigen manier ook weer ondersteuning is natuurlijk..

Ben blij dat Schimanski hierover gaat. Hoewel het het benoemen waard is dat ik geen moeite heb om mijn donatie onder CO leden voorbeurs te "veilen", is dat ook geen advies om dat juist wel of niet te doen.

bprosman

Golden Member

Hier nog een 6A variac in de aanbieding. Interesse voor de beurs of iemand "voorbeurs" ?.
Variac ziet er netjes uit, het houten kistje er omheen wat minder.

Kan/mag afgehaald worden bij mij in Den Bosch of ik wil hem ook wel meenemen naar Rosmalen maar ik ben er "pas" rond 10:00.

Hij werkt (getest), koolborstelbaan moet wat schoongemaakt worden.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
chuckie

Honourable Member

hallo Bram
Ik kan em zaterdag afhalen, ik ben dan toch in de buurt om naar Fred 101 te gaan.
Als je mij je adres mailt komt dat in orde.
Alvast bedankt.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Jeroen

Moderator

Wil nog iemand kans maken op toegangsvouchers voor Rosmalen?

Klik dan hier voor meer info en stuur mij voor vanavond een mailtje!

hobby luke

Honourable Member

Ik zal er waarschijnlijk ook naartoe gaan.
Ik ben op zoek naar een draadgewonden potentiometer van 50 ohm zoals deze:

Misschien vind ik daar iets dat erop lijkt.

MVG,
Luc.

Ik heb nog ter donatie een een PM5539 Colour analyzer, PM3370 scoop met 4 kanaals plug in. Een doos hoogspannings weerstanden 10K van Ohmmite. En nog een nieuwe terassic cyclon V Soc development kit.

Jeroen

Moderator

@brabander: Cool! Als je jouw adres naar chuckie mailt, kan hij het a.s. zaterdag meenemen in zijn ronde.

High met Henk

Special Member

@jeroen: Oud Gastel is vlakbij mij, wellicht kan ik het beter oppikken

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik mijn adres naar Chuckie gemailt. Ik hoor het wel wie langs komt.

Greetz Jos

Als het meteen bij Tom staat is dat natuurlijk handiger i.v.m. uitzoeken, sorteren en prijzen a.s. zaterdag.
Misschien het makkelijkste als brabander gewoon naar Chuckie mailt [edit: inmiddels gebeurd lees ik], en Sven dat ook even doet. Tom rijdt vaak dagelijks door het hele land, maar mocht het hem niet uitkomen dan kan het via HmH.

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Of via mij... (woont in de buurt van Bergen op Zoom)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op donderdag 12 maart 2015 21:28:53 (37%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
maartenbakker

Golden Member

@Schimanski: Wat zou die PM5539 van brabander moeten gaan kosten?

Ik moet zelf ook nog even gaan zoeken of ik wat te doneren heb, maar dat neem ik dan zelf wel mee (eerder heb ik het toch niet bijelkaar gezocht dan de woensdag voorafgaand aan de beurs).

@hieronder: ik heb er geen haast mee hoor ;) Maar je hebt afhankelijk van de uitkomst kans dat je hem al bij reservering kwijt bent aan mij, als dat mogelijk is.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op donderdag 12 maart 2015 22:49:45 (24%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Schimanski

Golden Member

Ik kan geen prijzen geven voor zaken die ik niet heb gezien. Eerst moet Chuckie zijn rondje gereden hebben daarna gaan we kijken wat we allemaal hebben.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Tijdens het opruimen kwam ik ook nog een PM3500 tegen. Apparaat is wel defect. Gaf een knal en het licht ging uit. Waarschijnlijk X2 condensator ?

Greetz Jos

chuckie

Honourable Member

Sven haalt de spullen bij Brabander op.
Is maar 3 dorpen bij hem vandaan.
Dan is het onzin om vanuit Limburg morgen eerst langs die kant af te gaan.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde