Rosmalen beurs 2015

maartenbakker

Golden Member

Dat zal inderdaad de beruchte RIFA X2 zijn, die van oud papier tot koolstof gereduceerd is.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Alex P

Golden Member

Waar is CO te vinden in Rosmalen? Op de website staan wel plattegrondjes, maar geen namen van standhouders (ja, behalve de VERON natuurlijk).

Zo'n ding heet SCHAKELENDE, niet "geschakelde" voeding.

Wss weer boven op de balustrade? Ik kom dit jaar ook weer even kijken. En weer 's middags i.v.m. verplichtingen in de ochtend.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
High met Henk

Special Member

Als je binnenkomt in de hal via de normale bezoekersingang, naar rechts de trap op en dan sta je praktisch bij de CO stand, nummers zal iemand anders je wel kunnen verschaffen, maar wij vallen gemiddeld goed op en zijn wel 1 van de drukkere stands...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
If you want to succeed, double your failure rate.
Jeroen

Moderator

@chuckie:

Ik heb je een aangepast afhaal adres gezonden, is dat doorgekomen ?
(zou jammer zijn als je voor niets voor mijn deur staat...)

chuckie

Honourable Member

Is doorgekomen, had mijn mail nog niet gezien daar ik vandaag diep in Belgie zat.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

@ Chuckie

Ik heb nog iets voor het Beursteam dat ik jullie kan geven. Ik las dit topic te laat ( week voor rosmalen ) maar kan het wel meenemen naar de beurs ik sta immers tegenover jullie op D40, D41, D42, D43, D44 en D45. Het betreft een overgebleven restand van mijn opkoop van Stage Accompany in 2011.

Grofweg 250 Potmeters 22K met 42 Detents, Daarnaast heb ik mocht dat nog interessant zijn ( had ze in 2013 ook al mee gegeven ) een partij flits buisjes, en als het goed is nog een blad van 100 stuks Stereo Potmeters 10K Lin met 1 center detent.

Mocht je bij dit alles belang hebben, dan zorg ik dat het meekomt naar Rosmalen en daar afgeven of dat je het komt halen ivm drukte van opzetten ( veel werk met 6 kramen )

A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl

Daar zijn we wel in geïnteresseerd Lucien. Zeker potmeters zijn altijd interessant, ook met detents. De flitsbuisjes hebben we misschien ook nog van over van vorig jaar; ik was er toen niet dus ik weet niet hoe hard die gegaan zijn.

Zoals je zegt zijn we weer overburen. Ik loop wel even bij je langs 's ochtends tussen 7:00u en 8:00u.

If you want to succeed, double your failure rate.
bprosman

Golden Member

@Zirconium/Lucien,

Heb je ook die AVR/PIC programmers bij je ? En doen die echt AVR EN PIC ?

Groetjes, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 14 maart 2015 19:25:06 schreef bprosman:
@Zirconium/Lucien,

Heb je ook die AVR/PIC programmers bij je ? En doen die echt AVR EN PIC ?

Groetjes, Bram

Ja die heb ik inderdaat bij mij, en ik heb hieronder een link naar een PDF bestand met welke type MCU en aanverwanten, beide programmers ondersteunen.

( had hele lijst hier neer gezet maar dat was niet zo handig, PDF was wel iets overzichterlijker )

http://www.htfproduction.nl/downloads/PIC-en-AVR-Programmers-HTF-Elect…

Is dat wat je zocht?

Op 14 maart 2015 18:41:00 schreef Jochem:
Zoals je zegt zijn we weer overburen. Ik loop wel even bij je langs 's ochtends tussen 7:00u en 8:00u.

Prima dan zorg ik dat ik die spullen bij me heb.

A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl

Beste forumleden,

Wegens het niet kunnen vinden van een wat algemener topic mbt komende zaterdag vraag ik het hier maar even.

Er was afgesproken dat ik mijn zelfgemaakte synthesizer mee zou nemen voor op de projecten-tafel (!nee niet voor de verkoop! :p). Is het mogelijk voor mij om voor openingstijd binnen te komen? Dan kan ik voordat het vol stroomt met mensen alvast dat ding installeren (er gaat helaas ook een breadboard aan te pas komen e.d.).

Ook zit ik met het probleem dat ik geen kleine computerspeakertjes heb liggen. Is er iemand die vroeg gaat en toevallig van die goedkope dingen heeft? Of is er al iets aan geluid gepland?

Bedankt

Op 18 maart 2015 22:53:58 schreef otto272:
...Ook zit ik met het probleem dat ik geen kleine computerspeakertjes heb liggen. Is er iemand die vroeg gaat en toevallig van die goedkope dingen heeft? Of is er al iets aan geluid gepland?

Bedankt

Je hebt vast wel gelezen dat ik met mijn stand direct tegen over de Stand van CO sta, ik heb hier nog een speaker set staan 2.1 die je in bruikleen kunt gebruiken, ik ben er al om 07:00 uur en kan deze set voor je meenemen. ik kan hem afgeven aan 1 van de forum leden.

Eventueel kan ik ook je project meenemen naar binnen maar daarvoor zul je moeten regelen dat je voor einde vrijdag middag jouw project bij ons hebt staan zodat wij het kunnen inladen.

A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl

Op 18 maart 2015 23:00:17 schreef Zirconium:
"ik heb hier nog een speaker set staan"

Geweldig! Dan is dat geregeld.

Ik vind het in geen probleem het ding zelf mee te nemen en er zelf wat vroeg te zijn. Het moet toch nog allemaal worden aangesloten en zo.
Toch bedankt

Schimanski

Golden Member

Ik vind het in geen probleem het ding zelf mee te nemen en er zelf wat vroeg te zijn. Het moet toch nog allemaal worden aangesloten en zo.

Probleem is dat we geen polsbandje voor je hebben en zonder bandje kom je beursparkeerterrein niet op en ook de hal niet binnen. Uitladen "voor de deur" is dus niet mogelijk. Je kunt wel vanaf 6:30 terecht op het reguliere bezoekersparkeerterrein maar je kunt pas om 9:00 naar binnen.

Zirconium biedt aan de synth. mee te nemen maar dan moet deze vrijdag al bij hem zijn (Overijssel) en aangezien jij in R'dam zit (volgens je profiel) is dat niet handig.
Ik zou hem kunnen meenemen, zei het dat ik donderdag en vrijdag weinig tijd hiervoor heb en om nu dat ding zaterdagochtend om 5:00 in te laden is ook wat onhandig. Kun je mij een mail sturen (zie profiel) misschien kunnen we wat regelen.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Hoi ik heb ook nog wat op te ruimen , beetje laat maar maat toch.

een zgan MSX pc VG8020 ongeveer 30 uur gebruikt .

een doos met audiodocumentatie , heb jaren een abonnement bij Philips gehad ( maarten weet dat wel) .

complete frequentie counter BC-211-AH met netvoeding ipv batterijen (legergroen).

Doos Cat5 kabel van 10KG .

Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer

Waar moet het vandaan komen Franssel? Of neem je het zelf mee naar de beurs?
(Die MSX doet op zo'n beurs weinig denk ik. Als hij in zo'n perfecte staat is, is het misschien leuker voor een verzamelaar?)

Op 23 februari 2015 22:53:54 schreef Skysoft:
ik heb een HP 34401A Multimeter. (denk dat ie geen verdere intro nodig heeft ;-)

Doneer hem graag aan dit goede doel..

Voor deze prachtige multimeter hebben we een speciaal bied-topic aangemaakt. Hij wordt gereserveerd voor degene die morgenavond het hoogste bod heeft staan... unieke kans!

If you want to succeed, double your failure rate.
High met Henk

Special Member

@otto: versterker en speakers waren al geregeld...

Geen probleem

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
bprosman

Golden Member

Wat moet die MSX opbrengen ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 19 maart 2015 08:49:42 schreef bprosman:
Wat moet die MSX opbrengen ?

Hoi buurman , je kunt 'm zo komen ophalen .

Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer

Op 19 maart 2015 08:21:35 schreef High met Henk:
@otto: versterker en speakers waren al geregeld...

Geen probleem

Waren al geregeld? dit is verwarrend. Moet ik nu wel of niet die speakerset meenemen?

A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl
High met Henk

Special Member

daarom zeg ik: was al geregeld..
Jij mag ze thuislaten lucien.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ah ok, dan zal ik ze van de to do list af halen :)

A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl