Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 9 december 2014 23:02:04 schreef Tidak Ada:
Lapmiddel vanwege de de balanceerweerstanden...
IMHO zijn die balanceerweerstanden juist handig, want daarmee heb je gelijk je bleeders. 
Pa3gws; Aan het plafond blijven hangen???
Ik verkeer met enige regelmaat in hogere sferen maar dat kan ik van mijn spullen echt niet zeggen,
Ze liggen braaf op het werkblad te wachten tot ik verder ga met die #%^*+= tektronix.
Kan ik overigens nog iets zinnigs doen met die beide blokken?
Bv toepassen in mijn, nog te bouwen, inductieverhitter?
Cosinus phi verbetering is niet direct een noodzaak.
Pa3gws; Aan het plafond blijven hangen???
Bij pa3gws en ook bij mij, staan de foto's op hun kop. We zullen het maar toeschrijven aan de "haastige spoed en zo voort en zo verder"
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 11 december 2014 20:34:40 schreef Lucky Luke:
[...]
IMHO zijn die balanceerweerstanden juist handig, want daarmee heb je gelijk je bleeders.
Dat is alleen maar een prettige bijkomstigheid...
@Ship:
Die heb je toch niet meer nodig in "Willem Hekje's" "papierloze" maatschappij? 
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Op 11 december 2014 23:51:44 schreef maartenbakker:
MKP is opzich geschikt voor apparaten zoals inductieverhitters, maar of de waarde ook bruikbaar is?
De waarde van 33,3 micro is vermoedelijk aan de hoge kant.
Een en ander is natuurlijk afhankelijk van de resonantiefrequentie die je denkt nodig te hebben maar....
Dit is heel erg akelig off-topic.
En verdere zinvolle opmerkingen over elco's voor hoge spanningen heb ik ook niet.