het is niet voor iedereen even gemakkelijk om door je wat bijzondere manier van communiceren heen te kijken vermoed ik ;-)

Nou ik kijk er van op van de opmerking van Aart.
Als ik iemand beledigd of gekwetst heb SORRY ,EXCUSES.
dat is nooit mijn bedoeling geweest,het spijt me ontzettend,maar ik ben me van geen kwaad bewust.
ik ben altijd ontzettend blij met de hulp van hier.
Sorry hoor.

Aart heeft het niet over beledigen en kwetsen, hij zegt de gang van zaken te ervaren als onbeleefd en frustrerend.

Ik kan me indenken dat hij doelt op het feit dat je een vraag stelt, dan komt er iemand met een antwoord, dat antwoord negeer je en vervolgens ga je heel wat anders doen. Dat is tegenover de beantwoorder dus onbeleefd en werkt frustrerend.

Ik heb hetzelfde ervaren in vele van je andere topics, en volgens mij zijn er nog een heel aantal andere mensen die je dat al eens duidelijk hebben proberen te maken.

Sorry als ik zo over kom.
maar zo ben ik nou eenmaal,en omdat na 70 jaar nog te veranderen zie ik niet zitten.
sorry nogmaals als ik zo overkom..

Het gaat er niet om hoe je overkomt, het gaat erom hoe je met antwoorden en feedback omgaat. Onderstaande opmerkingen kunnen je in de loop der tijd toch niet ontgaan zijn?

Op 18 mei 2015 17:32:42 schreef Arco:
Kunnen we alles niet beter in 1 topic houden?
(nu begint alles weer opnieuw...)

Op 20 mei 2015 10:42:57 schreef Jochem:
Niet alles door elkaar, je rent als een kip zonder kop en probeert maar wat.

Op 1 juni 2015 12:44:42 schreef Roland van Leusden:
Je springt ook van de hak op de tak ;-) Ga eerst eens bezig met de wrijfsymbolen die ik je gestuurd heb.

Op 16 juni 2015 17:57:53 schreef ritmeester:
Bertus toch, Daar gaan we weer :-) Graag dit forum beter gaan volgen.
[...]
En nogmaals Bertus [...]

Op 17 juni 2015 11:28:14 schreef LetterHenk:
Ik val in herhalingen, maar kan er dan ook niet over uit hoe moeilijk je het jezelf maakt.
Je heb nu tig draadjes lopen over printjes maken, printers ombouwen, lamineerapparaten, papier, gaatjes boren. In al die discussies geef je aan het SIMPEL te willen houden.
[...]
Sorry, ik kan het niet begrijpen...

Op 15 juni 2015 16:18:12 schreef Shiptronic:
[..] je steld steeds dezelfde vragen in verschillende topic's , en nu het overzicht een beetje kwijt ?

Op 16 juni 2015 10:32:16 schreef Roland van Leusden:
Bertus springt gewoon van de hak op de tak. Wil rennen terwijl hij nog niet lopen kan. Luistert niet naar adviezen, trekt z'n eigen plan en koopt allerlei zaken, als het dan niet werkt komt hij hier vragen / klagen.

Zorg dat je structuur houdt in de manier van werken, zodat mensen die je willen helpen niet gefrustreerd raken door het feit dat ze alles voor niks lijken te zitten typen.

Zorg daarnaast dat je on-topic blijft, en dus niet na 4 posts alweer heel ergens anders mee bezig gaat. En als je een vraag hebt die gerelateerd is aan een eerder door jou geopend topic, stel hem dan daar en begin niet wéér een nieuwe draad over hetzelfde onderwerp.

Een groot deel van die serieel adapters werkt nou eenmaal niet plug&play

Dat is ook met 95% van de voorbeelden en libraries voor arduino die je download,
Vaak is het maar een kleine wijziging om hem werkend te krijgen.

Maarja als je hardware inplugt, download drukt, een foutmelding krijgt, en op zoek gaat naar nieuwe hardware/voorbeeld sketches, ja dan krijg je deze werkwijze

Als je na 1 poging opgeeft weet je zeker dat maar 0,1% van je projecten af komt

ik zal het proberen.
maar ik volg alle adviezen op,laat daar geen mis verstand over zijn.
en ja ik schijn een GAOOT te zijn ,ik heb er zelf geen erg in.
maar ik zal er proberen rekening mee te houden.
SORRY SORRY
want ik waardeer alle hulp heel erg die ik hier krijg.
maar ik ben weer laat met electronica hobby begonnen ,en lijk alles te gelijk willen doen.
komt door dat de jaren bijna op raken denk ik .
laatste maal ik bied mijn excuses aan .