Ik zie allemaal rare E-mail adressen die niet echt bestaan bij de moderators onder het kopje Feedback, ook als ik daar mijn bericht achterlaat krijg ik een melding dat het wordt gezien als spam..
Het adres van Sine geeft mij een foutmelding die je krijgt als het adres niet bestaat..
Ik wou een Moderator spreken over een betaling aan CO maar met deze info denk ik dat ik ook gelijk wat fouten kan melden 
Progger
GMT+1
het lijkt erop dat ze een script gebruiken dat de link omvormt ná het aanklikken.
ik heb outlook op mijn (werk) pc, en daar werkt het. mogelijk werkt het niet met webmail...
overigens heb ik guido niet geprobeerd te mailen, maar plakken van email adres zou goed moeten gaan toch?
p.s. ik zou hem wel weghalen uit je post. ze zijn niet voor niets 'obfuscated'
[Bericht gewijzigd door Progger op (35%)]
Als ik over de Moderators hover en je onderin beeld al het Mailto: ziet staan, zie ik allemaal rare tekens door elkaar..
En Sine's adres heb ik gewoon in mijn Gmail gebruikt.. Niet hier aangeklikt om vervolgens naar Gmail te gaan
pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Progger
GMT+1
heb je mijn bericht wel gelezen?
ná het aanklikken komt de juiste link in beeld. daarna zie je ook een andere URL bij het hoveren.
helemaal zinloos als jij het adres gewoon in posts gebruikt.
heb je ook een foutmelding? want als jouw mail niet aankomt hoeft dat niet hiermee te maken te hebben.
zie de functie "decodeEmailAddress()", rechtermuis op pagina, view source, en dan ergens de javascript file openen.
[Bericht gewijzigd door Progger op (17%)]
Ik kan ze niet aanklikken in Firefox, Als ik ze in Opera aanklik verwijst hij mij door naar een Russisch adres.
Het adres van Sine zag ik op zijn profielpagina, maar nadat ik dat gewoon in mijn gmail had ingevuld en verstuurd kreeg ik meteen zo'n error.. Je kent ze wel..
Dus ja ik heb je vorige bericht gelezen en dit is waar ik vastloop
Delivery to the following recipient failed permanently:
Geheim 
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain circuitsonline.nl by mail.circuitsonline.nl. [31.7.5.73].
The error that the other server returned was:
550 relay not permitted
----- Original message -----
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
d=gmail.com; s=20120113;
h=mime-version:date:message-id:subject:from:to:content-type;
bh=85kSP7Xf/XjXuwTLLOghzpjd97Vq8C3xbYnfpmc59ZM=;
b=xBmYWTZR4Gir7rYrGGYXneM9PZAarm0JSib9x1SDLETST0HjWf3XNBccTFmS5N7Gfy
NFcr5xNf0WD3drHhF2M5v3Kq1CIWs6BrLN+0iAn6xYoJ0Ook44LxQBPvrvw9YagqIJEd
mQt8MFfmNnES0xPQqXQIAUT/hAkpBRXtkuLyZX2JME967uAgWlP8tRCDW+wZBTDdklaP
037lffvNzE0AnrbWmZNzSStUhEhK77js534svVXXkTbBtPM7v5Ffbd73bdIXpOZw8e6t
FkoeF1tRY8UMrcHCcy63axKhj71+x9KHL2Hn05m/pPSaUeMHBfUGy/Hm08jxSJj0r2bm
OImg==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.107.25.1 with SMTP id 1mr3766913ioz.39.1439906730617; Tue,
18 Aug 2015 07:05:30 -0700 (PDT)
Received: by 10.64.49.100 with HTTP; Tue, 18 Aug 2015 07:05:30 -0700 (PDT)
Date: Tue, 18 Aug 2015 16:05:30 +0200
Message-ID: <CAKuoPydZ8+PPVDgV4j58t0i=rFV2LS2MqpWBHtQ1b2gG1iLBuw@mail.gmail.com>
Subject: Donatie
From: Jacque Autowrak
Op 18 augustus 2015 16:25:26 schreef Progger:
het lijkt erop dat ze een script gebruiken dat de link omvormt ná het aanklikken.
Dat klopt, pas in je mailclient wordt deze leesbaar.
Maar waarom het contactformulier niet werkt weet ik niet.
Op 18 augustus 2015 16:40:23 schreef DennisPochenk:
Ik kan ze niet aanklikken in Firefox, Als ik ze in Opera aanklik verwijst hij mij door naar een Russisch adres.
Dat lijkt me meer een browserfout, gebruik je add-ons?
Opera is compleet vrij van add-ons, Firefox alleen wat ongerelateerde zoals Ad blockers
Maar dat verklaart dat adres van Sine nog niet.. Dat was een "gewoon" adres van zijn pagina en daar kreeg ik toch een foutmelding op terug
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (45%)]
Een 550 fout, die krijg je als je via een andere provider mailt dan waarmee je bent verbonden. Aangezien je dat via Google webmail doet is dat heel vreemd, maar eerder een probleem bij Google.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (34%)]
Op 18 augustus 2015 16:22:58 schreef DennisPochenk:
...
Ik wou een Moderator spreken over een betaling aan CO maar met deze info denk ik dat ik ook gelijk wat fouten kan melden
De donatie is 17-08-2015 ontvangen als dat de vraag is? Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest dit te verwerken.
Ja dat was de vraag
Dankje.. Ik had niet de intentie je op te jagen maar ik controleer graag mijn betalingen 
Jeroen
Moderator
De e-mailadressen zijn inderdaad zo tegen spam beveiligd. Ze worden omgevormd naar een normaal adres als je ze aanklikt. Dat is getest in moderne browsers. Ik heb net even Opera geprobeerd, maar daar gaat het bij mij ook goed.
Sine's e-mailadres moet gewoon werken, als je wil kun je mij de fout-mail die je terug hebt gekregen sturen naar webmaster@.