Anoniem
Vandaag iets nieuws ,ben enkele dagen bezig met het forum via google
wil vanmiddag weer inloggen en krijg de melding mijn beeldscherm resolutie zou niet juist zijn(ben al enkele dagen op het forum),juist dus terug naar IE en ja hoor werken zoals ik gewendt bent.Wat is hier de oorzaak van en wat er aan te doen en waarom nu ineens in google.
Graag een idee voor dit probleem indien mogelijk ik werk toch graag zoals voorheen met Google.
met vriendelijke groet,
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Anoniem
Allereerst ik ben de laaste tijd bezig geweest met het forum betreft een lab voeding alles ook de foto's waren ok. Start vanmiddag weer chrome en gaat naar de site van ciruitsonline en krijg deze melding incl bij behorend beeld. waarom nu dit alleen in chrome en niet in IE (oud).En waarom nu ineens ,niets is veranderd alleen aan en uit meer niet.voormij een raadsel en ik denk voor jullie ook?
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Op 19 oktober 2015 19:45:31 schreef Fuzzbass:
Google is een zoekmachine.
Dat was het misschien ooit... een jaar of 15 geleden.
Toch is het ook zo dat alle andere dingen dan de zoekmachine gewoon een eigen naam hebben: Picasa, gMail, Chrome, Translate, etc. al of niet vooraf gegaan door het woord "Google".
Als je een Seat Leon rijdt, roep je toch ook niet dat je in een Volkswagen zit?
WouterJ1993
Mooi geleerd op CO, om TO-220 ic's geïsoleerd op metaal te plaatsen :) | Server Debian powered!
Om maar even wat zinnigs te noemen:
Hoe zit het met het zoom-niveau van (Google) Chrome, tenminste ik neem aan dat je met "Google" Chrome bedoeld.
Op het moment dat ik hier met Chrome (te) ver inzoom op de pagina, CTRL(+)Scrollen of CTRL(+)+ (inzoomen) & CTRL(+)- (uitzoomen), krijg ik die melding ook te zien.
Normaal staat het zoomniveau op "100%". Je kan ook in één keer naar "100%" gaan door op CTRL(+)0 te drukken.
Hiernaast kan je nog even kijken, als de melding niet verdwijnt bij welk uitzoomniveau (<100%) de melding verdwijnt.
Wellicht ook handig om op je pc even de resolutie te checken waar je monitor op staat. Vanaf je bureaublad met rechtermuis op je bureaublad klikken
en dan op 'schermresolutie'.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Chrome en IE gebruiken niet dezelfde cookie-opslag. Dus moet je met chrome een aantal dingen opnieuw "aanleren".
Verder is het heel vervelend dat je niet de hele "foutmelding" letterlijk overtypt. Er zijn hierboven diverse mensen die allemaal anders gokken mbt welke foutmelding je dan wel hebt gezien....
Anoniem
Wouter bedankt voor de juiste tip ,ik gebruik tussendoor een laptop.
Daar ik hierop mijn vragen behandelden i.v.b.m. mijn defecte labvoeding en ook de foto,plaatsten stond ik voor een raadsel.
Na eerst ingelogd te hebben op de site ben ik met Ctrl+- gaan spelen
en ja daar verscheen het scherm dat ik wilde zien ,dus bedankt voor
de juiste tip.
Franssel
Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer
chrome valt bij mij onder malware .
ik let altijd goed op dat hij niet met andere software me geïnstalleerd word
Op 22 oktober 2015 21:26:38 schreef Franssel:
chrome valt bij mij onder malware .
Juist, maar stellen dat IE dat minder is zou ik toch raar vinden.