Hi Marius,
De opmerking was voor iedereen bedoeld betreffende potmeter instellingen.
Ik noem het maar even "zwerfstromen" omdat het t.o.v. de echte uitgangsstroom klein zijn.
Ik zelf zelf ook even wat duidelijker worden betreffende de stroombronnen.
In het orginele schema is maar één stroombron anawezig, deze is opgebouwd rond Q4.
Deze stroombron levert de stuurstroom voor de twee Power transistoren.
Het te veel aan stuurstroom uit de stroombron Q4,
wordt door een van de opamps weggetrokken naar de -5V voeding.
Welke opamp dit is, is afhankelijk of de voeding in "CC" of "CV" staat.
Met twee van deze Compound setjes kan je warmte goed verspreiden over je koelblok.
De stroombron in het orginele schema is ruim 8mA, dat zou goed zijn voor 160-Ampere stroom door de transistoren (theoretisch)
Het is beter het andersom te bekijken, ga even uit van maximaal 5-Ampere uitgangsstroom van de voeding en deel dit door 20.000.
De stroom die nodig is voor de 5-Ampere is 0,25mA, standaard is dit dus 32x meer dan nodig.
Het is niet helemaal precies zo, dit is alleen voor de indruk hoe het in elkaar steekt.
Ik heb de stroombron verlaagt naar iets meer dan 2mA en dan heb je nog ruim marge,
er is wat extra stroom nodig als de Power sectie richting verzadiging gaat.
Ook bij piekbelastingen is er wat extra stroom nodig en dan is de door mij nu gekozen waarde van 10x wat er minimaal nodig is ruim voldoende.
Let op, wil je geen gezeur en alleen een goede voeding, bouw het orgineel na en negeer de minimale stroom die je stroommeter altijd aangeeft bij een hoge resolutie paneelmeter
Wil je toch meer, dan kan je ondermeer je schema tunen en ben je op jezelf en een beetje op mij aangewezen 
Zoals Marius en ik de Power transistoren hebben uigezocht, betekend ondermeer kleinere "zwerfstromen"
Die zwerfstromen zijn een mix van de benodigde basisstromen door de Power sectie, stromen door de opamp, stromen door de U en de I potmeters.
Ik heb voor 5K potmeters gekozen omdat er dan maar 1mA door de potmeters lopen.
En de stroom die door R20 loopt en ook een beetje afhankelijk van de bedradingsweerstand en hoe de bedrading aangesloten is.
Dit alles bepaald de spanningsval over de R9 en de R10 weerstanden.
Dit dan ook nog samen met mijn opmerkingen over de lek en verschillen in gain van de Powerssectie bij verschillende spanningen over de Powersectie.
Vergeet verder niet een kleine serie weerstand in zowel de U als de i pometer op te nemen, wat mij betreft vooral de i potmeter.
Dit zodat de minimale stroom iets van 5mA wordt die je kan instellen, een klapperen voeding is nooit prettig als je de potmeter helemaal linksom draait voor de stroom.
Wil je LED's doormeten met je voeding, maak daar dan een klein schakelingentje voor, zodat je dan 0,5, 1, 2, 5, 10mA als stroom kan instellen.
Veel veiliger dan een voeding die 2 a 5 Ampere kan leveren.
De tweede stroombron is vooral ter vervanging van de weerstanden R5 en R6.
Deze stroombron zorgt voor een beter dynamisch gedrag en er gaat dan minder van de basisstroom van de Power sectie door de weerstanden R9 en R10.
Deze stroombron van zeg 50mA kan het beste dus uit een aparte wikkeling komen van de trafo, is je trafo voor de + en -5V groot genoeg van vermogen,
dan kan je de stroombron aan de negatieve pool van de bufferelco van de -5V voeding knopen.
Ik hoop dat ik het nu duidelijker heb gemaakt
(als je geen fouten maakt in je tekst *grin*)
Gegroet,
Blackdog
PS
Tekst aangepast i.v.m. fouten (brain fart) gededecteerd door ohm pi