https://www.veron.nl/nieuws/38e-friese-radio-markt-beetsterzwaag/
De 38e Friese Radio Markt Beetsterzwaag komt er aan!
Zaterdag 28 mei 2016 is het voor de 38e keer dat de afdeling A 63 de bekende Friese Radio Markt organiseert in en rondom zalencentrum “De Buorskip” aan de Vlaslaan 26, 9244 CH Beetsterzwaag.
De 38e Friese Radio Markt Beetsterzwaag komt er aan!
?
De markt is geopend van: 09.00 – 15.00 uur.
Entree prijs is: € 3,00 p.p.
https://www.veron.nl/wp-content/uploads/2015/12/P1060494.jpg
Voor de radio-zendamateur en elektronicahobbyist is dit de gelegenheid om hun slag te slaan en juist dat onderdeel of andere waar te kopen waar je wellicht al lang naar op zoek bent.
De FRM wordt alom geprezen als een gezellige markt, waar het goed vertoeven is.
Ruim 100 handelaren uit binnen en buitenland zullen hun koopwaar aanbieden.
U kunt op onze markt terecht voor oude en nieuwe zendontvangers, computers en computer onderdelen, antennes, kabel, gereedschap, onderdelen voor zelfbouw, sloopmateriaal en nog heel veel meer maar ook de nieuwste digitale technieken zoals D-Star, DMR en system fusion zaken zult u aantreffen.
Verder is de markt een belangrijk ontmoetingspunt voor zend- en luisteramateurs, computerfreaks, verzamelaars en andere techneuten.
Bij onze afdelings stand is er de mogelijkheid om QSL kaarten voor de Regio 14 te halen of te brengen en zal ons service bureau u inlichtingen kunnen geven over de vereniging.
de buorskip?De route naar de markt en de gratis parkeergelegenheid in de omgeving van de Vlaslaan, wordt aangegeven door borden en voor de mindervalide zijn er parkeerplaatsen tegenover de ingang gereserveerd.
Mod edit: sorry, die afbeelding is echt veel te groot
[Bericht gewijzigd door Jeroen op (2%)]
miedema
Golden Member
Ook ik verwacht een kijkje te gaan nemen.
Mede omdat de ik de laatste Jutberg zo leuk vond 
groet, Gertjan.
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Vanuit Eindhoven 2 x 260 km per automobiel of 4u heen en 4u terug per OV, hm, moet ik nog even over denken... 
Thevel
Golden Member
Vanuit Eindhoven 2 x 260 km
Hier vandaan iets minder, maar nog steeds een pokke eind.
Jammer dat die markten vaak zo ver weg zijn. 
Moet je horen wie dat zegt.
Woon jij, goede en brave ,,friese" Hewlett niet ergens in dat door onze lieve Heer verlaten Almere.
Jullie hebben niet eens een eredivisieclub.
Mocht je, heel toevallig, Drenthe bedoelen dan kan ik jouw reactie billijken.
Dat zal allemaal best. Beetsterzwaag is slechts 8 kilometer van mijn résidence secondaire verwijderd mijn beste Pieter, een plek waar ik weel van mijn vrije tijd doorbreng. Verder heb ik geen idee wat een eredivisieclub is 
guidob
Overleden
Voor de mensen uit Eindhoven, komende zondag is een beurs in Helchteren. Ga ook even kijken, kom er toch langs; ik moet in Lommel zijn.
Op 20 mei 2016 12:18:26 schreef Hewlett:
Ja! Ik zal voor de 38ste keer aanwezig zijn
Over twee jaar een lintje?
Voor mij zou het ongeveer de 20e keer kunnen zijn, maar ik heb wat jaren overgeslagen.
Ik ben net als voorafgaande jaren aanwezig. De weerberichten zijn ons gunstig, 22°C 
Is er nog iemand die daar na wil vragen of hoe ons mede-forumlid Ebele (die daar in zijn rolstoel ook kwam), het na deze post verder vergaan is?
http://www.circuitsonline.net/forum/view/126487/1/beademing
http://www.circuitsonline.net/forum/view/84845
[Bericht gewijzigd door WJC op (11%)]
Wanneer ( welk tijdstip) gaan wij een koffiepauze houden ?
Er moet toch wel een koppeltje co collegae bij elkaar te krinfen zijn, toch?!@
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Op 25 mei 2016 20:54:11 schreef pietplof:
Wanneer ( welk tijdstip) gaan wij een koffiepauze houden ?
Er moet toch wel een koppeltje co collegae bij elkaar te krinfen zijn, toch?!@
Roep maar wat, desnoods pb ik mijn telefoonnummer aan iemand (PietPlof?)
Voor koffie en over techniek lullen ben ik meestal wel te porren. Tja, de ervaring leert dat ik meestal op radiomarkten voor COers volkomen onzichtbaar ben
Ik ben gewapend met een 70cm porto (qrv op 430.275 PI2NON) en een aaiphone. Roep maar wat.
Voor komende zaterdag beloofd het inderdaad max 22 graden te worden met op de middag kans op een bui (2mm regen). Eigenlijk best ideaal weer voor een markt.
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Overigens zoek ik een stel van die speciale stekers voor thermokoppels. Ze zijn geel van kleur en hebben twee afmetingen.
Ik zoek de kleinste.
[Bericht gewijzigd door pietplof op (37%)]
Jinny
Golden Member
Jammer Jinny, beterschap!
@pietplof: Telefoonnummers op een forum posten...ben je toe aan een nieuw nummer? Anders zou ik die maar snel verwijderen.
Beterschap Jinny!
Voor diegene die gaan, wellicht tot morgen dan maar. Ik ben benieuwd of ik COers ga zien.
Pieter, ik neem morgen wel even contact met je op.