Op 14 november 2016 18:58:10 schreef smd:
Vlottersysteem zou ik even de vlotter uithalen, doekje er door en klaar, niet veel werk aan.Maar de labyrinth een paar keer met chloor/ bleek reinigen en moet deze het wel weer doen.
Zoals ik het kan zien, kan het vlottersysteem er pas uit, wanneer het hele labyrint er ook uit is.
Beide labyrinten zitten nog vol met water, is hier een foefje voor om dit water te verwijderen ?
Op 14 november 2016 19:22:06 schreef testman:
de geribbelde slang rechts op de foto langs de rode pin af naar onder toe, deze kan er zo uit, zit vaak vet ophoping in die ellende kan gaan geven..
Slang gevonden en doorgespoeld met heet water, kon er goed door heen kijken en zat erg weinig vuil/vet in.
Op 14 november 2016 19:22:06 schreef testman:
laby reinigen hoeft niet eens, als de riool boven de filterbak uitkomt werkt een stukje buis om de afvoerslang door te koppelen ook. anders krijg je die vage errors omdat de machine vacuum trekt vanwege de ontluchter in die bocht van het laby..
Wat bedoel je precies met bovenstaand stukje 
de slangklem die er origineel opzat kun je vaak hergebruiken als deze netjes zijn losgehaald. 2 goede tayraps langs elkaar werken ook, die met rvs lipje van bijv T&B kun je traploos aantrekken.
De originele slangenklem zit nog op de buis vast, dat stuk wit plastic van de circulatiemotor zit nog op zijn plek namelijk.
Zal eens kijken of ik dit klem daarna weer goed vast krijg, anders dus met 2 goede tyraps doen.