Daar heb ik ook weleens naar gezocht, er is namelijk al een topic over deze voeding waar blackdog het eea aan tests heeft gedaan (link). Het lijkt er op dat die 2SD1047 zo een product is waar men in China de productcode heeft gekaapt, want er zijn weinig fabrikanten die hem daar buiten nog maken, maar ze zijn op grote schaal te krijgen op eBay. Ik denk dat de 2SC5198 best een aardige vervanger zou kunnen zijn, je kunt die voor €1,30 krijgen bij elektronica-online (link). Het is stiekem best een snelle transistor, en ik heb het idee dat deze schakeling redelijk afhangt van een snelle transistor en dan zijn deze "audio"-transistoren vaak wat geschikter. Ik weet niet zeker of ik de schakeling reeds eens gebouwd heb met een 2SC5198, ik was het in elk geval van plan. Ik ben nu niet in de buurt van mijn hobbykamer. Een TIP3055 is flink wat langzamer en kan problemen geven met het gekozen terugkoppelingsfilter, maar dat moet je proberen om het te weten. Voor €0,60 zal je je er geen grote buil vallen. Vergeet niet ook Q2 te checken/vervangen (uit mijn hoofd een 2SD882). Zou het kunnen dat je redelijk lange draden aan je transistor hebt zitten? Deze schakeling is vrij kritisch omdat hij vrij snelle terugkoppeling heeft en dus best allergisch kan reageren op kleine reactanties in de regellus.

edit: Test U2 en U3, want die krijgen met hun negatieve hulpvoeding wellicht meer dan 36V voor hun kiezen. Dat was al genoemd dus...

@rew, zo'n diode als jij denk ik bedoeld zit er al, dat is d11.

Wat kruimel zegt over de max spanning is inderdaad ook een effect dat je hebt als je een "zware"belasting afschakeld naar onbelast gaat de spanning naar zijn max. ik had daar geen aandacht aan besteed omdat dat juist hetgene was wat hiervoor besproken was.
Die 2sc5198 die kruimel noemt lijkt mij ook een goede vervanger.

Als je Q4 eruit hebt meet hem dan even door op de diodestand van je dmm.
Wat is nu je spanning tussen je neg. rail en je pos. rail? (plus van C1 en verbinding r3 d7)