Ik vond op de stand deze LED-spot (25mm, GU4).
Helaas geen merk of verdere data. Bij 12V c.a. 10mA, zal dus wel 1,2W zijn.
Antwoord graag in dit topic
P.S. @Christiaan haasje: VAN HARTE !! Vijfde Lustrum !!
Ik vond op de stand deze LED-spot (25mm, GU4).
Helaas geen merk of verdere data. Bij 12V c.a. 10mA, zal dus wel 1,2W zijn.
Antwoord graag in dit topic
P.S. @Christiaan haasje: VAN HARTE !! Vijfde Lustrum !!
Golden Member
Heer Christiaan, ook vanuit het schone dorpje Wespert wens ik jou nog van harte geluk met de 25e herinnering aan je geboortedag; proost en zodoende.
Golden Member
Op 18 maart 2018 21:48:15 schreef haasje93:
Weet even niet precies wat je met een mu scherm bedoeld, of bedoel je het metalen omhulsel aan het einde van de buis? Zo ja, die zit eromheen.
Ach, na het vergroten van de foto zie ik hem zitten...En nog gefeliciteerd met de jaardag!
Honourable Member
Op 18 maart 2018 13:15:29 schreef blackdog:
Geen moment gedacht aan de "Co lineaal" ik zal de schande van dit gedrag moeten dragen denk ik...
Wat is een CO-liniaal?
Op 18 maart 2018 11:04:11 schreef SparkyGSX:
[...]Inderdaad, de pairing was even tricky, eerst wilde ze elkaar niet vinden, maar een keer stoppen en opnieuw beginnen werkte wel.Ik kan de Android app niet vinden in Google Play, heb jij die wel?
Toen ik hem op de computer aansloot, bleek mijn camera niet nieuw; als iemand interesse heeft in beelden van 3 Britse kerels die stoned kamperen achterin een busje ergens op een strand, stuur maar een berichtje
In de Appstore van Appel is de app nog te downloaden, van googel geen idee....
Mij was het ook opgevallen dat bij vele camera's de beschermingsfolie op de lens al weg was, dus ik had al wel een raar vermoeden.... Ik heb me er eentje uitgezocht waar zowel op de camera als op de horloge nog de folie zat...
Leek mij trouwens een "Bende"... weren nog 2 kraampjes met Engelstaligen die ongeveer dezelfde meuk verkochten
Golden Member
Als ik het goed begrijp, zijn die camera's ooit verkocht door een aanbieder van mobiele telefonie in de UK, voor ongeveer 250 euro, of 50 euro met een 2-jarig 4G abonnement om live te kunnen streamen. Wellicht zijn deze retour gekomen. Ik zie aan de mijne geen beschadigingen of zo, dus voor 49 euro vind ik het nog steeds een leuk ding, vooral omdat je hem kunt bedienen vanaf het horloge.
Golden Member
@haasje93
Nog gefeliciteerd en niet te veel van die delirium snoepen want dan ga je die roze olifantjes echt zien.
Special Member
....want dan ga je die roze olifantjes echt zien.
Heb je er ervaring mee?
Special Member
Zijn er nog foto's gemaakt op de beurs?, of een filmpje?
We spreken elkaar wel via CO, maar ben wel benieuwt naar de gezichten erachter.
Moderator
Jep, en een timelapse ... maar dat moeten we nog ff aan elkaar epibreren.
Honourable Member
Ah, ik zie de liniaal. Leuk!
Golden Member
Op 19 maart 2018 09:42:50 schreef Lambiek:
[...]
Heb je er ervaring mee?
Yep.
Golden Member
Miin aanwisten. Niet alles ik heb ook nog een GR detector, GR catalogus van Haasje
Een microprofessor en een soortgelijk iets maar dan met een 6802 van Eltec, de eurocom 1 (een versie gemaakt voor Manudax, dat vind ik wel leuk want daar heb ik in de jaren 80 gewerkt) Beide van HMH
Van EX-fietser een heel mooi japans multimetertje, maar geen idee van het merk. Voelt heel degelijk aan. En een raadselachtig apparaat om de dikte van metaal te meten. Ik kan er niks over vinden. (het lijkt een soort akoestische TDR. Er horen nog sensors bij maar die heb ik niet.
Van Chucky een mini-pctje wat in een WCD past. Het ging mij om het kastje met connectors om een soort verleng doos van de lab PC op de bench te hebben (ivm de USC en audio aansluitingen. Maar het bleek een soort mini pc te zijn. Het werkt ook nog maar mauwt dat hij de server niet vindt. Ík denk dat ik binnen in cat-5 ethernet kabel moet solderen want wifi ziet hij niet.
Van de stand, hij bleef zo zielig alleen over, een Goerz multiscript 2S met Goerz teilbereich-spannungszusatz model GE4041
Geen idee wat dat tweede ding is. Ik denk een soort scheidingstrafo tussen netspanning en multiscript
En een 2 kwadrant psu/load die nu open ligt omdat hij een beetje kapot is.
Als er mensen wat meer over dat goerz kastje, de diktemeter of load weten hoor ik dat graag.
Op 19 maart 2018 11:40:06 schreef fred101:
[....]
Als er mensen wat meer over dat Goerz kastje, de diktemeter of load weten hoor ik dat graag.
Is dat dat scoopachtige apparaat? 't Zou iets ultrasoon-achtigs kunnen zijn.
Golden Member
Kreeg wel de indruk dat er een stuk minder kramen waren (de gangen breder).
Golden Member
Of er minder kramen waren weet ik zo niet. Er waren er in ieder geval een heel aantal leeg. Maar misschien had dat ook wel met het weer te maken.
De voorspellingen waren niet best natuurlijk, mogelijk zijn er daarom standhouders weggebleven.
Op 19 maart 2018 11:40:06 schreef fred101:
Een microprofessor en een soortgelijk iets maar dan met een 6802 van Eltec, de eurocom 1 (een versie gemaakt voor Manudax, dat vind ik wel leuk want daar heb ik in de jaren 80 gewerkt)
(Ik ook)!
Moderator
Timelapse komt er aan, "iemand" had de camera op daylight laten staan (ik noem geen namen .. *kuch*) dus lightroom is even druk met witbalans en ruisonderdrukking op een slordige 4000 foto's.
@Test,
Dat was een self-destructive beamer ... en die was gratis
Dit is alweer een pctje van een paar jaar geleden, een i5-2500 met alle vier de 'echte' cores tegen het dak, niet van die hyperthreading flauwekul
[Bericht gewijzigd door Sine op maandag 19 maart 2018 19:50:38 (35%)
was dat dezelfde persoon die de beamer groen liet worden jaren terug? iets met teveel koekjes voeren ofzo
als je film of foto's gaat omzetten zijn wat meer processors wel fijn, scheelt wat uren rammelen..
Op 18 maart 2018 15:55:31 schreef haasje93:
.....Met de 3110 ben ik heel erg blij, want beroepsmatig gebruik ik vergelijkbare apparaten. Nu heb ik er eentje voor thuis.
Er moet alleen nog wat werk aan gebeuren, want ik heb hem als niet werkend bouwpakket gekocht. Er zat een reserve crt bij wat zeer leuk is.
Ben wel benieuwd wat de oorspronkelijke klacht is, waarom hij uit elkaar gehaald is. Wellicht dat de vorige eigenaar hier wat licht op kan laten schijnen?.....
De 3110 komt bij mij vandaan, maar kan je helaas niet veel over vertellen. Ik heb deze zo gekregen en was van plan deze weer in orde te maken, maar nooit aan toe gekomen. Ik wou i.v.m. een verhuizing zoveel mogelijk overtallig spul weg doen, vandaar ik deze ook heb gedoneerd.