Dodelijk Ipad scherm

Anoniem

Hahaha,En toch heb ik gelijk. :-)

Bananenvliegjes bijvoorbeeld noemen Drosophilia melanogaster, vanwege de zwarte vlek op de onderbuik van het mannetje.
In het Duits noemen die vliegjes dan ook: 'schwarzbäuchige taufliege'.
Moet het nog duidelijker? Niet eens zelf verzonnen, maar recht uit de wikipedia.

Maar laat ons ophouden, want straks komt het mottige modje met het slotje :-)
Alhoewel alles over dit voorval al gezegd is.

Tidak Ada

Golden Member

Natuurlijk heb jij altijd gelijk, want je gaat net zolang door tot al je opponenten schouderophalend of gillend vertrokken zijn. Blijf maar lekker in je eigen kleine wereldje zitten en kijk niet buiten de omheining, want dat vind je natuurlijk eng.....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Tidak Ada

Golden Member

.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op 13 mei 2018 21:29:36 (99%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Anoniem

Flauwe reactie hoor. klopt het dan niet wat ik tik?

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Frederick E. Terman

Honourable Member

abdomen (onder-, achterlijf) komt uit het Latijn.
γαστ?ρ (maag, maar ook: buik) komt uit het Grieks.

Melanogaster = zwartbuikig (hoewel ik bij biologie altijd moeite had dat te zien bij die kleine vliegbeestjes).

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Tidak Ada

Golden Member

Op 13 mei 2018 22:33:25 schreef Shiptronic:t de
leuke selfie ;)

Hoe herken jij dat?
Kan trouwens nooit een selfie zijn, want het bedieningspaneel zit daarvoor te ver van de tafel ;)

@GD en FET:
Abdominaal onderzoek: = buikonderzoek
Anatomisch is het abdomen de lichaamsholte met organen tussen het perineum ('kruis') en het diafragma.

Of waren mijn hoogleraren anatomie interne en chirurgie misschien onkundig? :P

Vaak zijn er meer betekenissen van een woord. Ik zeg niet ongelijk, maar eerder beiden niet helemaal gelijk en dat schijnt GD niet te (willen/kunnen)begrijpen.

Anoniem

Laten we er maar over ophouden, want je lijkt me behoorlijk in je 'perineum' getast. ;) ;-)

[Bericht gewijzigd door Anoniem op 14 mei 2018 11:32:04 (71%)