nou, ik zal dan ook is een "update" van mijn prutshokje posten. alhoewel, prutshokken, zijn er eigenlijk 4, maar van de loodsen die m'n vader op dit moment in gebruik heeft heb ik helaas geen foto's
.
foto's:
http://members.lycos.nl/tomzooitje/room/
zal ff de kamer beschrijven.
op de foto's zie je een aantal kasten, het kleine kastje met al die keter-sorteerbakkies erin, is mijn onderdelen kastje. op de plankjes onderaan liggen schuimmatjes met ic's erop (3 maal). verder mijn soldeertafeltje, mijn radio-stack (met alleen de pmr een aangesloten antenne, voor de andere apparaten moet ik nog steeds de vergunning aanvragen, stomme beschermd dorpsgezicht
) )
verder een kast met mijn tv'tje met mijn 1:10 ccd cameraatje er op aangesloten, met nog meer spul erin.
en mijn drumstel met daarachter nog een kast met nog meer spul.
dan mijn bureau met mijn computer. wordt ook wel is wat aan geknutseld zoals je ziet. owja, ik jongleer, vandaar die balletjes
. die 2e monitor is stiekem een wekker, en achter de pc staan nog een scanner en een 3in1 printer.
dan de schuur. een grote werkbank, radiootje en verder een heleboel kasten met allemaal spul erin. Die metalen bak met al die stokken e.d. die eruit steken, daarin zitten mijn vuurspuw spulletjes. Binnenkort moet de compressor die daar nog onafgemaakt staat af zijn, en dan daarbij wat luchtgereedschap.
dan de bus van mijn vader waar ik heel veel gereedschap uit gebruik. is helaas onopgeruimd, maar de indruk van wat er allemaal in zit moet duidelijk zijn (3 accuboormachines, decoupeerzaag, 2 handcirkels, klopboormachine, schaafmachine, slijptolletje en slijptol, schroefautomaat, lasapparaat (blauwe koffer), reciprozaag, doppensetje, en veel schroeven spijkers etc. Allemaal proffessioneel gereedschap, echt professioneel en geen z.g. "heavy duty" spul van de bouwmarkt
. (ter indicatie, makita accuboormachine, mag 300 euro kosten...)
naja, verder kan ik alleen maar vertellen wat er allemaal nog in die loodsen staat, wat ik ook mag gebruiken (komt niet zo vaak voor, ik werk niet zo heel veel met grote houten dingen. Mijn vader daarintegen maakt veel stijgerhouten meubelen (geïnteresseerden mogen mailen
) en heeft ze hard nodig):
heftruckje (elektrisch, oude steinbock), tafelcirkelzaag, 2m80 hoge lintzaag (monsterlijk ding) ) kolomboor, vandiktenbank, nog ergens een extra decoupeerzaag en handcirkel, en nog een heleboel opslag.
foto's kan nog ff duren...