Op 28 januari 2022 08:51:45 schreef Ester:
Beste Frank, bij deze mijn hartelijke dank voor je duidelijke uitleg! Ik heb een AEG Favorit vaatwasser met hetzelfde probleem. Volgens de monteur lag het aan de printplaat en zou het meer dan €400 kosten om te repareren. Dat heb ik dus niet laten doen. Heb zelf de printplaat eruit gehaald en deze leek prima in orde. Toen ff gegoogled en kwam ik hier terecht. Ik ben een niet technische vrouw en had nog nooit de binnenkant van een vaatwasser gezien. Heb de tachogenerato vervangen en hij doet het weer uitstekend! Dank!
Beste Ester, heel goed om te lezen dat er weer iemand geholpen is hiermee en de moeite neemt een berichtje achter te laten.
Jaartje later, tijd voor een kleine update:
Het is nu meer dan 2 jaar sinds de reparatie en de vaatwasser doet het nog steeds zonder problemen.
Held! Zojuist in anderhalf uur mijn vaatwasser gerepareerd dankzij jouw uitstekende voorwerk! Hartelijk dank!
Op 19 november 2022 10:30:23 schreef _Eric_:
Held! Zojuist in anderhalf uur mijn vaatwasser gerepareerd dankzij jouw uitstekende voorwerk! Hartelijk dank!
Top!
Leuke reactie en fijn dat hij het weer doet!
Ook de tachogenerator dus?
Frank, u bent een held. Ik stond op het punt om een volledig nieuwe circulatiepomp te bestellen omdat ik dacht dat het ingebouwde verwarmingselement kapot was. Dankzij jou ben ik nu nog geen 20,- kwijt, ipv 120,-. Topvent ben je, bedankt voor het delen.
walkura
"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II
Dit is zeker een door Electrolux geproduceerde vaatwasser,
deze zijn onder andere door Electrolux, AEG, Zanussi geleverd.
(Dit was ooit een van mijn projecten ;P)
Op 6 april 2023 12:09:50 schreef Harmm:
Frank, u bent een held. Ik stond op het punt om een volledig nieuwe circulatiepomp te bestellen omdat ik dacht dat het ingebouwde verwarmingselement kapot was. Dankzij jou ben ik nu nog geen 20,- kwijt, ipv 120,-. Topvent ben je, bedankt voor het delen.
Bedankt voor je leuke reactie!
Heel goed om te lezen dat er weer iemand zichzelf goed heeft kunnen helpen!
Update: Niet werkende images gefixt, kan helaas zelf maar 5 images hier uploaden.
Bij het dichtdoen van de vaatwasser vandaag moest ik denken aan dit topic 
Tijd voor een kleine update:
De vaatwasser doet het nog steeds prima, deze vervangende tacho functioneert nog steeds en doet het inmiddels langer dan de originele.
Edit: Wat imagelinkjes gefixt in OP.