vraagje over vraag en aanbod sectie

Hey mods,
Ik heb wat knutsel/reparatie projectjes en onderdelen waar ik toch niet aan toe ga komen. (vast herkenbaar voor vele ;) ) Ik wil die verkopen en hopelijk kan ik een beetje geld verdienen voor de lege knutselspaarpot, die is helemaal leeg helaas |:(
Ik ben aan sparen voor nieuw gereedschap. Nu heb ik enkel smartphones met defect scherm maar die wel aangaan. Maar als ik het goed heb mogen die hier niet verkocht worden, klopt dat? Ik vraag het even gewoon kwestie van ik wil de regels niet overtreden.

Henk H.

Golden Member

Bij de voorwaarden van V&A staat:

De advertentie moet verband houden met elektronica. Hieronder vallen geen GSM's en computeronderdelen.

Daar doel je denk ik op?

Je zou een moderator kunnen mailen, zoals wat lager in de voorwaarden is vermeld. Of reactie hier afwachten, duurt vast niet lang.

benleentje

Golden Member

En denk omdat jouw GSM's defect zijn ze er wel mogen verkocht worden, heel af en toe zit er wel eens wat PC spul tussen maar dan is vooral van voor 2000, want dat is meer voor de hobbyist/ verzamelaar.

Dus zolang het geen gangbaar en alledaags GSM of PC spul zal het denk ik wel mogen.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Juist omdat het semi-expliciet in de regels staat dat het niet mag, zou ik gewoon even per mail met de moderators overleggen. Dat werkt beter dan dat iemand van de moderators het ziet en direct denkt: "dat staat in de regels dat het niet mag, weg d'r mee" en dan is het makkelijker om te verdedigen dat ze het goed gedaan hebben vs toegeven en je advertentie terughalen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/