Hi,
Ik heb er even naar gekeken en een deel op een breadboard geprikt.
Plaatje met annotatie in het schema.

Links midden in het rood geef ik aan dat ik van 15V voeding uit ga.
Ik heb een dual opamp gebruikt voor het testen en het si een LF412, zeg maar een soort TL072, maakt verder niet uit.
De eerste opamp is de voeding splitser, die deelt de voedingspanning op met de 8K2 weerstand en de 12K weerstand helemaal links in het schema.
De twee daarop volgende opamp’s hebben ieder ook de gedeelde voedingspanning op hun uitgang staan en dat is dus 8,9V
De offset potmeter die ik niet heb toegepast bij mijn testen zal de balans tussen de twee versterker opamp’s een beetje kunnen regelen, voor een TL071 moet die trimpot wel 100K zijn.
Ik weet niet helemaal goed wat het uitgangspunt is van de frequentie correcties die zijn toegepast in de twee versterker opamps.
Laten we met mijn inzicht beginnen bij de uitgang van de versterker opamps, de uitgangen hebben een 390Ω weerstand en een 10nF condensator naar massa.
Richting de multiplexer en dat is de CD4066 geeft dit een low pass filter van rond de 41KHz als -3dB punt.(Blauwe kader)
De tweede functie van de 10nF condensator, is dat de schakelpulsen uit de CD4066 gedempt worden richting de uA741.
OK, dan nu wat er gebeurd met het audio signaal, bij 400HZ en 100mV aan de ingang van een kanaal, versterkt de opamp dit signaal tot 840mV.
De combinatie van de 47K, 10K, 33K en de 470pF maakt een Low Pass filter van 8,5KHz.(Roze kader)
De combinatie van 560Ω 33k en de 560K weerstand zorgt voor een lift in de frequenties boven de 4KHz en +3dB punt van dit filter ligt dus op 4KHz.(Groene kader)
De mix van de filterwerking rond de opamp (mix van beide filters) gaf gemeten -3dB bij 15KHz, wat mij zinnig lijkt voor deze simpel opzet.
De mixertrap met de meest rechtse opamp heb ik niet getest, maar de 741 op dat punt heeft het echt moeilijk met de hoge frequenties.
Mijn mening is dat het vervangen van de opamp’s zinnig is.
Dit gemeten met een passief low pass filter van 50uSec.
Groet,
Bram
PS
Nog even een toegift betreffende het frequentie gedrag van de pre-emphase.
De gebruikte functie generator stond ingesteld met flanken van 20uSec, dit omdat anders de opamp over zijn nek ging van de stijle flanken.
Er komt dus weer een redelijke nettte 400Hz blok uit.