henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Op 14 juli 2022 20:43:52 schreef Arlina:
Meeste automaterialenzaken hebben die wel liggen.
Bij jouw in de buurt: Brozus in Rosmalen. Bij kruisstraat eraf, bij de snackbar linksaf en dan een eindje verder aan de rechterkant. Net zo ver ongeveer als je naar het Autotron rijdt, als we daar nog een keer mogen komen
.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
ja ik ken brozus, ik wacht even de volgende van conrad af, die zal toch zeker wel goed zijn.
tidak ada, ik weet je te vinden mocht die 2e van conrad dezelfde ziekte hebben 
bedankt voor de input.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Houd er trouwns rekening mee dat die kleiner stekkers navenant minder stroom mogen voeren dan de grotere uitvoering. Ze zijn bovedien ongezeekeerd. Ik heb er voor mijn koelbox (60W) een gebruikt en die werd flink warm bij die stroom (5A).
Ik ben er daarom indertijd toe overgegaan om (Russische) legerpluggen te installern voor zwaardere apparaten. (zou ik nu niet meer doen
).
ik wil er voor tijdens het rijden 2x een ventilatortje op laten draaien.
de motor airco voel je niet zo heel goed op de bank in het woon gedeelte v/d camper.
die ventilators trekken 0,7 A per stuk, ik zie daar dus geen problemen.
Tidak Ada
Mooi, dat is dus OK.
De nieuwe zulje nog wel niet binnen hebben...
Ja die motor airco's zijn helaas ook alleen op koeling van de cabien berekend.
Zit er nog een stationaire airco in het woondeel? Dan zou je geluk hebben met de komende hitte. Ik moet het enkel met een dakluik doen en de deur open. Nu ja, koken doen we sowieso buiten, eventueel onder de luifel 
Succes!
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (12%)]
Mijn cabine is afgesloten, dus die airco red t wel
En achterin zit een maxxfan. Geen airco, maar het is meer dan voldoende en een prima briesje. 't koelt alleen laat af maar goed.
nee ik heb geen airco in het woon gedeelte, maar een maxxfan heb ik vorig jaar laten inbouwen. zijn heel fijn, vroeg in de avond laat ik hem een beetje naar buiten blazen (10%) om de warme lucht in de camper er uit te krijgen, en snachts laat ik hem langzaam naar binnen blazen (10%) om de koude buiten lucht binnen te krijgen.