uitlogproblemen

klein is fijn

Moderator

Vanmiddag zat ik op school achter een computer waarop iemand anders was ingelogt en ik kwam erachter dat ik ook gewoon bij hem stond ingelogt op CO!!
Ik dacht dat het inloggen per cookie geregeld was? Op school worden cookies namelijk opgeslagen in je profiel en blijven zo persoonlijk. Dit zou eigenlijk dus niet moeten kunnen. Toen ik vervolgens bij hem uit probeerde te loggen lukte het niet. Thuis dus gauw maar het inloggen IP-gevoelig gemaakt, maar ik wil op school ook nog wel eens topics bekijken, echter zonder dat de hele school met mijn naam CO op kan! Wat is hiervoor de oplossing?

cookie wissen voor je weggaat(handmatig) of gewoon de complete cookie trommel wissen

Een schizofreen is nooit alleen!

daar kkan je ook zo lekker bij op school.

ga op vakantie naar pripyat
High met Henk

Special Member

jahoor:

in internet exploder: Tabje extra --> Internet-opties --> tabje algemeen; knop cookies wissen

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
klein is fijn

Moderator

Dacht ik ook, maar ze hebben echt belachelijk veel beveiligd, je kan zelfs niet het kleurenschema van Windows aanpassen:( (en ik wordt nog wel zo aggresief van oranje en roze:))

Maar het gaat mij er ook vooral om dat niemand onder mijn naam mijn vorige posts kan editten als ik ook op CO ingelogd ben om dingen toe te voegen.

High met Henk

Special Member

hmm, of je meot je IP niet koppelen aan je login op school, ik denk dat je dat gedaan hebt :)

BTW interresante sig. hoe kom je eraan?

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Foute signature. Als ik 10A door een transistor wil sturen is mijn baantje echt wel dikker dan de pad... komt zo dikwijls voor... bij grote vermogens enzo, dat kan je niet erg klein noemen

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
klein is fijn

Moderator

Ik heb mijn IP op school niet gekoppeld, dus dat kan het probleem niet zijn.

Die sig. komt voort uit een mooi SMD printje en is daar ook op toepasbaar, het is namelijk niet de bedoeling dat je 10A door een SMD FM-bug heen stuurt:D.

Maar als je dat niet vindt kunnen we er altijd een poll over houden:P.