andre1973
zit sinds 2009 in de PV.
Op 30 oktober 2023 10:37:46 schreef WillemV2:
[...]"ook zegt de monitor dat ie geen signaal ziet"
Monitor lijkt dus wel degelijk aan te gaan, anders zou je die melding niet krijgen; dan zou de ingang nog defect kunnen zijn, maar probleem lijkt hier meer te zitten in het type kabel dat gebruikt wordt.
Monitor gaat i.d.d. wel aan en geeft op het beeldscherm aan dat ie geen signaal ziet.
andre1973
zit sinds 2009 in de PV.
Op 30 oktober 2023 11:49:46 schreef Arco:
Staat de monitor input selectie wel op 'auto', of op een vaste poort? (DVI-D, DP, VGA...)
Staat idd op auto, en voorkeur voor DP.
andre1973
zit sinds 2009 in de PV.
Op 30 oktober 2023 12:59:00 schreef Sine:
Brrrrr, een VGA kabel aan een 24" WUXGA monitor, ik hoop dat je van wazig beeld houdtDe HDMI aansluiting van dat macbookje doet al geen 60Hz meer bij resoluties hoger dan 1080p
Maar zowel de laptop als de monitor doen Display Port, waarom moeilijk doen?
De pc boer bood me ook die opie aan , naar VGA, maar ik hoopte op iets beters.
benleentje
Golden Member
deze is daar ook te vinden, en zo'n stekker zit er ook op, zou dat werken gezien er dual staat?
Dual slaat hier op dat er over 1 kabel 2 display kanalen kunnen worden gestuurd.
en alleen een HDMI output op mijn laptop.
Is er een mogelijkheid om dit op elkaar aan te sluiten?
Ja op 3 manieren
.
Maar je kabel moet wel een HDMI to vga of HDMI tot DVI of HDM to DP kabel zijn. En de kabel die je nu hebt is een DP to HDMI kabel en dus precies andersom ik zou hem gewoon omruilen voor 1 van de 3 bovenstaande, waarbij die met VGA liever niet.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
gewoon een HDMI naar HDMI kabel nemen en een opsteek verloopje HDMI naar DVI. daar zit geen converter in en kun je ook andersom gebruiken.