En zoals gewoonlijk is de toepassing weer eens top secret :)

Klopt, om onnodige discussie te voorkomen. Dan krijg je allemaal reacties als:

Kijk maar uit met een droger afschakelen tijdens het verwarmen.

Ik wilde gewoon weten of er een apparaat bestaat wat doet wat ik in gedachten heb. Meer niet.

Natuurlijk maakt de 20A deel uit van de 35A...

Nu aub niet zo flauw gaan doen. :?

Het was ook jouw vraag hoe een wasmachine schakelaar dat doet. En daar zijn het gewoon 2 afzonderlijke gebruikers die afzonderlijk kan meten en als je 1 van de 2 afschakelt heeft dat geen invloed op elkaar.

En nu ga je dan flauw zeggen maar dat wist ik al. Tenminste zo kom je nu wel over op mij.

Ik wilde gewoon weten of er een apparaat bestaat wat doet wat ik in gedachten heb. Meer niet.

Ja dat zei mvdk hier al eerder dat heet load shedding. Maar dat is niet in 1 apparaat en als je dat niet goed dan kan dat serieus fout gaan. Maar dat mogen we dus niet zeggen want we mogen dat niet vergelijken met de wasmachine of die dat leuk vind om uitgeschakeld te worden.

Als je die functioneliteit in apparaat wilt dan heeft comat dat wel in zijn programma zoals ik al eerder een pdf van liet zien.

[Bericht gewijzigd door benleentje op (37%)]

Ik snap niet wat je bedoelt met dit is een ander verhaal.
Ja de 20A is onderdeel van het geheel anders was er geen probleem.
Ik gaf alleen als voorbeeld de wasmachine/droger schakelaar, zo iets zou het moeten worden.
En of deze nu alleen het verschil in stroom meet tussen elektromotor en water verwarmen en zo de andere wcd uitschakeld of echt meet of hij over de 3680W heen komt dat weet ik niet.
De wasmachine wordt overigens niet uitgeschakeld bij zo'n combiswitch, maar de droger.
En of die dat leuk vind of niet vind ik niet belangrijk want het is niet voor een droger en ook niet voor een wasmachine.

je hebt deze schakelingen zeker, die worden vaker toegepast bij bijv bedrijven met een te kleine hoofdaansluiting. ziet die regeling dan zeg dat er 235A loopt op 1 fase, dan schakelt deze regeling de generator in zodat er nog 125A extra geleverd word. dat scheelt dan een een generator die constant draait.

want het is niet voor een droger en ook niet voor een wasmachine.

Wietplantage? Verklaart in elk geval de geheimzinnigheid en de gebruikersnaam.