Dag,

Ik heb op Marktplaats een EV-box gekocht voor het opladen van mijn elektrische auto. Dis is geïnstalleerd en lijkt te werken

Om te kunnen laden moet ik me echter registreren. Ik heb de app gedownload en me aangemeld en nu moet ik het station toevoegen. Daarvoor vraagt hij een station -ID en een veiligheidscode.

Op het apparaat staat een serial nummer, een artikelnummer en een registratienummer.

Weet iemand wat ik moet invullen bij de vraag naar station ID en veiligheidscode?

Alvast veel dank voor de antwoorden.

Wim

Die veiligheidscode zul je wel apart hebben gekregen.
(om die op het apparaat zelf te drukken zou niet veel nut hebben... :) )

Die veiligheidscode blijk ik niet te hebben maar ik vond https://evbox.com/nl-nl/ondersteuning en daar meldden ze me de naam van de vorige eigenaar die ze voor mij gaan benaderen voor de veiligheidscode. Wellicht wordt het probleem zo opgelost.

Welk merk/type?

Pas ook op dat je hem niet publiek zet. Hier in de straat staat er één als oplaadpunt in Google Maps, ik schat in dat het niet de bedoeling is op hun enige privé parkeerplekje.

bij diverse laadpalen heb je de email van de vorige eigenaar nodig om de code aan te kunnen, want die beveiligingscode word daar naar toe gestuurd.