EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
https://www.circuitsonline.net/forum/view/166048/2
Geen schema's. Ook niet nodig. Beide keuzeschakelaars vergelijken. Aansluiting. Bruggen (op de schakelaar zelf). Nokken synchronisatie.
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Op woensdag 15 januari 2025 21:40:28 schreef SikkoF:
Ik kan alleen nergens een aansluitschema vinden van deze schakelaar.
Goede foto's maken van de huidige aansluitingen van de defecte schakelaar.
Dan een op een en een voor een de fastondraden overzetten naar de nieuwe schakelaar.
Heeft iemand dit toevallig liggen?
Toevallig niet vrees ik 
Het binnenwerk van de nieuwe schakelaar, zie bijlagen.
nonius
set SCE to AUX.
Als er echt twijfel is over hoe het aangesloten moet worden dan lijkt mij de onderdelenleverancier het eerste aanspreekpunt voor meer informatie....
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Die verkoopt parts van velerlij apparaten, en weet vast niet hoe elk part aangesloten moet worden. 
[Bericht gewijzigd door vergeten op (55%)]
EricN
Dat is ook niet noodzakelijk nodig. De vraag is of 1 op 1 vervangen hetzelfde effect heeft.
Dus ofwel vervang je 1 op 1 en klinkt het niet dan botst het en ofwel maak je een analyse van beide schakelaars in functie vd aangesloten bekabeling. Dwz enkel rekening houdend met gebruikte aansluitingen.
Dus ongeacht je keuze: hup hup. Aan het werk. Het eten wordt koud.
[Bericht gewijzigd door EricN op (10%)]
EricN
Soms ziet het er totaal anders uit maar als je dan een vergelijk maakt qua schakelsequentie en aansluiting blijkt het te passen.