Die van Omega had ik ook al gelinkt.
TU heeft 6mm2 soepel rose in het assortiment.
Het komt blijkbaar zo vaak voor dat je minimaal 5 haspels van 500 meter moet kopen, en dan nog speciaal besteld ook.
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Op zondag 23 maart 2025 18:39:57 schreef nonius:
[...]Het is wel vrij eenvoudig te onthouden: een met roze gemarkeerde draad is voor 'anders geaard'.
Die link legde ik ook al
(vandaar die woke opmerking)
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Op zondag 23 maart 2025 22:41:43 schreef revado:
Die van Omega had ik ook al gelinkt.TU heeft 6mm2 soepel rose in het assortiment.
Het komt blijkbaar zo vaak voor dat je minimaal 5 haspels van 500 meter moet kopen, en dan nog speciaal besteld ook.
Hmm, heb jij een andere TU dan ik, variërend van losse ringetjes van 100 meter tot haspels van 500 meter met minimaal 4 km...
Op maandag 24 maart 2025 09:52:10 schreef Jinny:
[...]
Hmm, heb jij een andere TU dan ik, variërend van losse ringetjes van 100 meter tot haspels van 500 meter met minimaal 4 km...
Ik had alleen op 6mm2 soepel gezocht.
Dunner , bv 0,5 is er wel, dat heb ik ook liggen hier voor kastenbouw, daar heb ik alle kleuren voor op voorraad,
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Je hebt gelijk, de TU site borkt..
Je geeft aan 6qmm, en de site flikkert er rustig 0.75qmm doorheen..
Je zou maar bestellen en afgaan op de zoekresultaten zonder verder te kijken....
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Op maandag 24 maart 2025 19:31:53 schreef Jinny:
Je hebt gelijk, de TU site borkt..
Je geeft aan 6qmm, en de site flikkert er rustig 0.75qmm doorheen..
Je zou maar bestellen en afgaan op de zoekresultaten zonder verder te kijken....
In ieder geval kun je er dingen vinden, Itsme is helemaal ruk, daar heb ik nog nooit iets kunnen vinden.