Ik ben mijn IC's aan het opruimen.
Zijn er vele en van de meeste heb ik de spec's gevonden.
Maar dit type IC kan ik nergens vinden.
Zo te zien is dit een fairchild type.
Iemand een glazen bol o.i.d?
ruud

Beste Flash2b,
bedankt voor de gegevens.
Ik had bij Fairchild zelf al zitten zoeken.
Maar niets gevonden.
Diverse zoek-machines gebruikt.
Misschien als reden dat, wanneer ik bij een site kom waarbij ik coockies moet accepteren, meteen afhaak.
Met vriendelijke groet, Ruud

Ja dan is het internet wel heel klein he?

Maar nu vraag je ons dus om jouw huiswerk te doen, terwijl je zelf te lui bent om een dergelijke site gewoon in een incognito tab te openen?

Heb je al geprobeerd te meten waar de Vcc en ground pinnen zitten?

[Bericht gewijzigd door SparkyGSX op (16%)]

En bij de meeste sites kun je de cookies weigeren.

En indien dat niet kan gewoon meteen na het bezoek aan de site de cache van de browser leegmaken en weg zijn de cookies.

Of, als je zoals ik werkt met Firefox, een nieuwe private window openen. Na sluiten word "alle sporen" gewist.

Groetjes,
eSe

En dan vervolgens gezellig mopperen dat je bij iedere zoekactie álles overnieuw moet invoeren. ;)

Sparky .
Bobosje .
eSe .
Maar nu vraag je ons dus om jouw huiswerk te doen, terwijl je zelf te lui bent om een dergelijke site gewoon in een incognito tab te openen?
.
ruud

En dan vervolgens gezellig mopperen dat je bij iedere zoekactie álles overnieuw moet invoeren. ;)

Yep, da's de prijs die je betaald als je eenzaam in een hoekje wil zitten :)

Diverse zoek-machines gebruikt.

Frappant. Wanneer ik het nummer intik in m'n standaard zoekmachine krijg ik direct een voltreffer. En hoef niet eens op een link naar een website te klikken; de zoekmachine hoeft niet verlaten te worden om de relevante info te zien:

Misschien als reden dat, wanneer ik bij een site kom waarbij ik coockies moet accepteren, meteen afhaak.

Ook hier staan cookies standaard uit en zijn de overige beveiligingsinstellingen ook behoorlijk strikt; ik geef websites weinig privileges. Ben wel eens verbaasd wanneer ik op andere computers werk en dat dan bijv. blijkt dat YouTube vergeven is van reclame; eerst verplicht 2 of 3 reclames moeten bekijken.... Geen idee hoe mensen op een dergelijke manier kunnen werken.

Op dinsdag 25 maart 2025 13:19:59 schreef Frederick E. Terman:
...bij iedere zoekactie álles overnieuw moet invoeren. ;)

Dat houd je vingers soepel. :)

Als ik 't zeker zou willen weten heb ik toch liever een betrouwbare bron/datasheet... :+
(Scribd of een enkele leverancier die dat beweert is niet echt betrouwbaar bewijs...)

Sowieso moet ik bij elke zoekactie alles opnieuw intypen: elke zoekactie is weer anders.... :p

En niet iedereen past de 1-vinger typemethode toe.... ;)

Tijdje terug trouwens een secretaresse zien typen.... met beide wijsvingers. Dacht eventjes dat ze een grap met me uithaalde, maar helaas.... Mijn eerste gedachte was dat ze vast ook wel geen steno zou kennnen (kunnen?). Waarschijnlijk had ze andere vaardigheden dan 10-vinger blind typen, realiseerde ik me later.

En dan vervolgens gezellig mopperen

Toch één van de betere geneugtes des levens: mopperen dat niets werkt zoals het hoort, vroeger alles beter was: de mannen stoerder, de vrouwen knapper en het bier lekkerderder.