Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26:47 schreef benleentje:
Om Tom te kunnen vinden heb je een tomtom nodig. O-)

Maar weet jij wat tom en tom aten?

Tomaten.
Aka: To en Tom aten tomaten, Tom at en To vrat.

[Bericht gewijzigd door henri62 op (10%)]

Tom heeft mij nog niet terug gebeld. Moet om 20:00 weg, verwacht pas rond 23:15 weer thuis te zijn.

Even Whatsapp gestuurd.

Leuk Tom ontmoet te hebben. Een kwartiertje geleden vertrokken naar @Rob W. Z'n auto én aanhanger zit inderdaad lekker vol. :)

Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35:28 schreef Diamon:
Tom heeft mij nog niet terug gebeld. Moet om 20:00 weg, verwacht pas rond 23:15 weer thuis te zijn.

Even Whatsapp gestuurd.

Ik verwacht dat hij jouw belt op het moment dat hij naar je toe komt - Tom belde mij vanuit Den Haag. Hij rijd via via naar het noorden om op de terugweg in één keer naar huis te kunnen rijden. ca 21:00 Amsterdam, dat wordt ongeveer 22:30 in Zwolle als er geen tussenstops zijn.

Op zaterdag 2 augustus 2025 20:32:55 schreef OPTOdesign:
Een kwartiertje geleden vertrokken naar @Rob W.

Mooi, dan zal hij over een halfuurtje wel hier zijn :)

En jawel, Tom is geweest.
Aanhanger even flink zwaarder gemaakt.
Hij gaat nu op weg naar Zwolle.

Tom is in Zwolle langs geweest en rijd nu weer.

Arme Tom..

Die is tot diep in de nacht bezig geweest..

Dat zal snel 3 uur geworden zijn dan.
Hulde aan Tom om zo'n monstertocht te organiseren voor het goede doel!

Mooi dat onze spulletjes een mooie nieuwe bestemming krijgen. Mee eens dat Tom de grootste bijdrage heeft geleverd! Nogmaals bedankt Tom!

Dat is zeker een hele opgave.
Misschien kan Tom eens een foto plaatsen wat er opgehaald is.

Heel hartelijk bedankt allen, namens het beursteam en het bestuur.
Ik ben achter de schermen nog bezig met nog een paar donateurs, vraag is of dat allemaal gaat lukken.
Ik was zondagochtend om 02:45 thuis en was om 08:00 weer op om alles enig zins netjes weg te stouwen.
Ben daarmee alleen al de gehele zondag bezig geweest. Het was best veel...
Bovendien moest het een en ander opnieuw gerangschikt worden.
Nogmaals, alle bijdragen zijn zeer welkom en zullen eraan bijdragen dat dit fantastische forum in de lucht (of moet ik zeggen cloud) blijft.

Op maandag 4 augustus 2025 21:14:17 schreef chuckie:
Heel hartelijk bedankt allen, namens het beursteam en het bestuur.
Ik ben achter de schermen nog bezig met nog een paar donateurs, vraag is of dat allemaal gaat lukken.
Ik was zondagochtend om 02:45 thuis en was om 08:00 weer op om alles enig zins netjes weg te stouwen.
Ben daarmee alleen al de gehele zondag bezig geweest. Het was best veel...
Bovendien moest het een en ander opnieuw gerangschikt worden.
Nogmaals, alle bijdragen zijn zeer welkom en zullen eraan bijdragen dat dit fantastische forum in de lucht (of moet ik zeggen cloud) blijft.

Als er iets op mijn route is kan ik ook wel wat halen en meenemen naar de Lichtmis.
Even PM of app eventueel Tom.

was op vakantie, dus route gemist.
Heb nog wel een doosje staan dat mee mag.
Staat niet in de weg, kan ik evt zelf ook meenemen naar de Lichtmis

Staat niet in de weg, kan ik evt zelf ook meenemen naar de Lichtmis

Dat mag natuurlijk ook altijd, scheelt weer extra karren enzo :)

Nu ik -na vakantie- ook eens aan opruimen begin, zie ik dat ik wat laat ben met reageren... De Lichtmis is echter pas 27 september, ben ik misschien toch nog op tijd om wat te doneren? Ik heb in elk geval een Philips PE 1520 voeding staan waar ik vanaf wil. De vraag is of iemand eraan wil. Volgens mij defekt, maar wel compleet.

Op dinsdag 2 september 2025 22:38:13 schreef wtt:
Nu ik -na vakantie- ook eens aan opruimen begin, zie ik dat ik wat laat ben met reageren... De Lichtmis is echter pas 27 september, ben ik misschien toch nog op tijd om wat te doneren? Ik heb in elk geval een Philips PE 1520 voeding staan waar ik vanaf wil. De vraag is of iemand eraan wil. Volgens mij defekt, maar wel compleet.

Als je hem bij mij afgeeft neem ik hem wel mee naar de beurs als je zelf niet gaat.
Je weet waar ik woon :)

Hoi Rene, dat klinkt goed ! Ik weet idd nog niet of ik naar de Lichtmis ga, want opruimen en beursbezoek bijten elkaar een beetje...
Ik moet eigenlijk nog beginnen met opruimen, maar dacht alvast een beetje na over de aanpak. Vandaar dit bericht. En als er zaken bijkomen zal ik ze hier eerst even melden om te horen of het jouw kant op kan, of beter meteen naar een milieupark. (blijft een rare naam trouwens)

Ik ga in de ochtend ( vroeg) naar de lichtmis, en begin middag door naar Steenwijk.
Deze keer kan ik dus helaas niemand meenemen, ( sorry FB) maar spullen wel uiteraard.

Thanks for the heads up. Ook niet alleen heen? O-)

Op woensdag 3 september 2025 00:20:58 schreef fatbeard:
Thanks for the heads up. Ook niet alleen heen? O-)

Ja, heen kan zeker, en als je mee naar Steenwijk wil rijden en een Theaterorgel wil zien kan dat ook :)

Ik heb 4 x gedateerde philips oscilloscoop beschikbaar voor CO. Status nog niet bekend en een aantal bananen dozen witgoed onderdelen. Mag opgehaald worden.

Op vrijdag 25 juli 2025 10:40:05 schreef Lucky Luke:
[...]

[bijlage]
50219 (By the magic of having 2 of them voor- en achterkant op dezelfde foto, maar er zit er maar 1 bij de beurs-spullen!)

[bijlage]
7003-asy

Nieuwsgierig, heb je de originele unit aan de praat gekregen of alleen de print waar de displays op zitten ?