Vanmorgen de laatste pluk opgehaald, alles staat klaar voor Tom.
Die heeft zeker een hele hele lange rit te gaan!
benleentje
Golden Member
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Welk schema?Heb ik dat gemist? Tom zou ook deze kant opkomen maar ik heb nog geen tel/mail oid ontvangen.
OPTOdesign
R&D | Design | Light | Innovation | Education
Was ook wel benieuwd naar z'n rondje - je zit toch een soort te wachten. Hij had mij ook laten weten langs te komen, maar zonder tijdsindicatie.
Hopelijk rijd hij voor zichzelf op schema, het is een hele klus en je hebt snel vertraging als alles strak gepland is.
Tom is hier net geweest (Sliedrecht) Hij gaat nu richting Schiedam.
[Bericht gewijzigd door Hubie op (30%)]
OPTOdesign
En dan komt ie hier ook nog naar toe.
Dat zal vanaf Schiedam ( benleentje ) zijn.
Ik hoorde van Tidak al dat het een hele lange rit gaat worden vandaag voor Tom...
Dat is wel een race tegen de tijd..
Hij komt hier ook nog langs, Westzaan.
De verwachting was rond 17 uur.
Dat zal niet lukken, Den Haag nog niet geweest nu.
Ik weet niet hoe het weer is in het land, vandaag hie=r vreselijke buien gehad en dat schiet ook niet op met het verkeer.
Zodar Tom geweest is post ik het even.
@ Rob, dan heeft hij het restant van jouw paneeltjes en de voedingen ook in de auto liggen 
[Bericht gewijzigd door revado op (19%)]
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04:02 schreef mel:
Het lijkt wel spoorzoeken.. Volg Tom..
“Traveling salesman”, al zal dat veeleer vooraf hebben plaatsgevonden.
Ik vind het leuk de voor- en napret van zo’n beurs in diverse topics te volgen. Het lijkt ook wel of de V&A nu actiever is.
benleentje
Golden Member
Tom is net hier in het Schiedamse geweest en hij houd wel van een praatje.
Hij verwacht rond 17:00 in Delfgauw te zijn en dan naar het Denhaag.
Ik hoorde van Tidak al dat het een hele lange rit gaat worden vandaag voor Tom...
Ben benieuwd of hij het red vandaag. Of zou hij een hotel boeken en morgen verder gaan?
Nee, ik ken Tom, die rijdt gewoon door.
Dat doe ik zelf ook altijd, 1000 km op een dag is niet zeldzaam...
benleentje
Golden Member
Ja vroeger reed ik ook veel. Maar er zitten maar 24 uur in een dag, en om middernacht nog bij iemand wat ophalen kan ook niet altijd. 
Wel leuk zo een speurtocht en wacht met spanning de berichten af. 
OPTOdesign
14:00 is dus 17:00 geworden. Er is inderdaad met het weer en de vakantiedrukte weinig te zeggen over de tijd. Via Noord-Holland naar Utrecht of eerst naar Friesland. We wachten het af.
benleentje
Golden Member
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Op zaterdag 2 augustus 2025 17:46:13 schreef revado:
Tom belt net die is hier om 18.00.
Hij is hier om 17:45 vertrokken dus dat zal kunnen kloppen.
(Tom heeft een oude tomtom: mijn straat die sinds 2018 bestaat stond er niet in. )
[Bericht gewijzigd door rew op (17%)]
Tom zou rond 17:00 in Zwolle zijn, is nog niet geweest en ook nog geen update ontvangen.
Net even gebeld, maar krijg voicemail.
Tom is weer op weg, na even bijbabbelen met een bak koffie.
De bus en aanhanger vullen zich ondertussen gestaag