EricP
mét CE
Maar goed... Wat jij voorstelt noemt men normaal 'brute forcen'. Dat werkt op elke vorm van beveiliging, tenzij het spul wat beveiligd wordt een 'self destruct' kan doen.
Het kunstje is dat de tijd die nodig is om het te 'kraken' zo groot is, dat tegen de tijd dat het zover is, de informatie niet relevant meer is.
Het is best leuk dat we 'nu' op een PC de encryptie van een Enigma zonder veel moeite onderuit kunnen halen. De operationele berichten uit de 40-er jaren van de vorige eeuw zijn alleen nog uit historisch perspectief interessant zeg maar 
Siemens en beveiliging is altijd al een wat moeilijke combinatie geweest (overheid en beveiliging trouwens ook...). Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk een bug is - of ellende uit het verleden wat men een keer recht getrokken heeft met dit als onhandig bij-effect... Erg amateuristisch, dat zeker...
Jammer dat je hele layout naar de vaantjes is als je het een logo in douwt en er met 'de nieuwe' software weer uit trekt (in elk geval als je het grafische gedoe gebruikt). Ook knudde, maar het zou nog een quick-en-dirty conversie kunnen zijn.
benleentje
Golden Member
Wat zegt die toko die de software heeft gemaakt er zelf van?
Als dat al van versie 8.1 speelt moeten er veel meer mensen er problemen mee hebben.
tenzij het spul wat beveiligd wordt een 'self destruct' kan doen.
Of zegt na 10 pogingen doe maar even 15 minuten wachten en daarna 1 uur enz.
Die ongein heb ik op mijn autoradio. Accu leeg autoradio zegt geef me een code, weke code? Zelfs de dealer was 3 dagen aan het zoeken. Dat is het mooie van al die computer systemen maar ik welke stond he nu?
Maar na 3 dagen was ik wel blij dat ik de goede code had. Ondetussen ook vanalles geprobeerd maar ik moest steeds na 3 pogingen 15 minuten wachten.
[Bericht gewijzigd door benleentje op (37%)]