Mijn toestel geeft al een tijdje foutcode F14 aan.
Hierover heb ik al veel nuttige informatie kunnen lezen in andere discussies, maar ik zou graag het electrisch/electronisch schema van dit toestel terugvinden ... en dat lukt me nergens.
Kan iemand dat schema delen?
Waarschijnlijk zit het bolventieltje/afsluitertje onder de boiler vast, met motor type 08234731/00 ... iemand een vervangvoorstel hiervoor?

Electronisch schema kan je wel vergeten, daar doen ze al 35 jaar niet meer iets mee voor eindgebruikers. electrisch schema wel, maar apparaat is daar te overzichterlijk voor. kijk eens op dit Forum onder Stoomoven Miele, is veel over te vinden. Kraanjes zijn groot euvel..

https://www.circuitsonline.net/forum/view/170635/1

Wat ze tegenwoordig ook erg graag mankeren is het drie weg ventiel. Als er water in de boiler moet gespoten worden, spuit het water vaak ook nog in de ovenruimte. Dan kan de toevoerpomp onvoldoende water de boiler inspuiten en heb je ook F14.

Handige truuk is om even te oven te laten starten met deur open. Je drukt dan natuurlijk de contactpen in alvorens te starten. Komt er via de achterste nozzle water in de ovenruimte mag je eerst het drieweg ventiel veranderen.

Hartelijk dank voor de antwoorden. Inmiddels het waterdriewegventiel vervangen, want dat lekte inderdaad naar een 'verkeerde' aansluiting. Waarschijnlijk omdat de rubbertjes redelijk hard zijn geworden in de loop der tijd. Daarmee was het opgelost.