Hallo allemaal, ik heb een droger die het water niet wegpompt, ik kan of een nieuwe bestellen of mischien is het wel makkelijk te maken en dus goedkoper?
Hij pomt het water niet weg waardoor hij gaat piepen na een half uur. Als ik de zijkant van de droger eraf haal dan piept hij niet meer. Lijkt een beetje alsof het signaal via de massa loopt van de behuizing. Het water loopt dan uit de achterkant van de machine omdat hij niet meer de melding krijgt om te stoppen maar het is niet ideaal natuurlijk. Ik doe dit dan ook niet maar kwam hier toevallig achter tijdens het openmaken van de machine.
Nu vroeg ik mij af kan dit aan de waterpomp liggen? Ik heb al gekeken of het pompje draait als de machine aanstaat en dat doet hij( heb het pompje eruit gehaald, uit de behuizing, en de droger aangezet om te kijken of het pompje draait ). Wat kan ik nu het beste doen en wat is het probleem. Ik ben niet heel technisch maar wel redelijk handig dus ik dacht mischien is hier wat aan te doen.
Alvast bedankt, Roy
Als het pompje draait maar het water niet wegpompt dan is er ergens een verstopping of het pompje is stuk. Post eens een paar foto's. En een merk en type is ook altijd handig.