Wens KT88 succes toe!

KT88, gefeli met je nieuwe taak :-)

Heel veel succes als moderator!

Ja, alle succes gewenst KT88!!!

Enne, peeps, maak het hem niet te lastig he >:)

IF you can't convince them, then confuse them!
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Van harte kt88
Veel succes en geduld toegewenst :9

mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....

Succes.. enne, houdt ze kort! ;)

http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects

Nogmaals (maar nu zonder gekheid) gefeliciteerd!!!

MvgEat

KT88

Overleden

Danku, danku! <bloos>
Vooral die sectie "lieve moderators" doet het 'm ;-)

En wat betreft lastig maken: mijn gevoel voor humor is mijn ergste vijand :-D (en die van jullie! ) :-D :-D

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

...En we hebben een buis bij de moderators! Nu maar hopen dat je gloeidraad intact blijft en dat je niet te veel vacuüm verliest.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Gefeliciteerd.
Succes met je nieuwe 'Taak'

Op 7 mei 2005 22:36:24 schreef KT88:
Danku, danku! <bloos>
Vooral die sectie "lieve moderators" doet het 'm ;-)

En wat betreft lastig maken: mijn gevoel voor humor is mijn ergste vijand :-D (en die van jullie! ) :-D :-D

Nou niet meteen naast je buisvoet gaan lopen KT!

;)

MvgEat

Op 7 mei 2005 22:38:22 schreef Thomas:
...En we hebben een buis bij de moderators! Nu maar hopen dat je gloeidraad intact blijft en dat je niet te veel vacuüm verliest.

en Hugo dan? nu is het buis² :P ;) :D :) >:)

IF you can't convince them, then confuse them!
Sine

Moderator

Feli he KT ..

Hopen dat je nog wat tijd overhoudt om aan je immer groeiende berg projecten te hobby-en ...

[Bericht gewijzigd door Sine op zaterdag 7 mei 2005 23:08:42

KT88

Overleden

Op 7 mei 2005 23:08:03 schreef Sine:
Feli he KT ..

Hopen dat je nog wat tijd overhoudt om aan je immer groeiende berg projecten te hobby-en ...

Nu je het zegt........
Ik ben ook nog actief in de oude-auto-scene, de doe-eens-wat-voor-dieren-scene, het huishouden, de muziekmaak-scene......
En ben nog steeds bezig met het opbouwen van mijn electronica-werkhokje na de verhuizing.

Ik zal nog moeten gaan snijden in mijn activiteiten ;-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Nog een keertje van mij gefeliciteerd dan he! :D

* Technokiddy kan niet achterblijven :P

KT88 Gefeliciteerd namens technokiddy en alle meelezers achter me! veel plezier als mod gewenst en maar hopen dat het een gezellige tijd gaat worden voor jou!...... en natuurlijk ook voor ons :D

Greetzors!

Technokiddy

Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!
Sine

Moderator

Dat moet toch lukken nietwaar ... op de sfeer hier op het forum heb ik iig niet veel aan te merken :)

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Lucky Luke

Golden Member

nogmaals gefeliciteerd KT88, ene, let af en toe ook eens NIET op als de boel een beetje erg gezellig offtopic word.
(of er met 1 april iets raars bij de requests staat)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Gefeliciteerd KT88 en we nemen er eentje op :)

http://www.valaisanne.ch/i/bier.jpg

Proficiat, niet te streng zijn hé :p. Laat dit topic nog wat staan en sevens heb je "Wens KT88 succes toe! DEEL 2" :p. :)

Dit topic begint nogal te lijken op een "Wie zit er vaak op CO?" topic, bijna alle "bekenden" zijn hier aan het posten. :)

[Bericht gewijzigd door Ives op zondag 8 mei 2005 11:48:17

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

Ook van mij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je nieuwe taak.

Op 8 mei 2005 11:41:13 schreef Ives:
Proficiat, niet te streng zijn hé :p. Laat dit topic nog wat staan en sevens heb je "Wens KT88 succes toe! DEEL 2" :p. :)

Dit topic begint nogal te lijken op een "Wie zit er vaak op CO?" topic, bijna alle "bekenden" zijn hier aan het posten. :)

Oke oke al ben ik nou niet echt voor een topic als dit..omdat het eigenlijk net zo onzinnig is als alle anderen die in no time gesloten worden...toch maar even laten weten bij deze dat ik KT ook veel plezier en succes wens aan het modereren :) (ik kon toch ook niet achterblijven dan he als die hard forumuser) ;)

Si vis pacem para bellum.

Op 7 mei 2005 22:42:44 schreef Jeroen Boere:
buis² :P ;) :D :) >:)

inderdaad hahaha

KT88, veel succes en een leuke samenwerking :)

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Van harte gefeliciteerd KT88, enne veel plezier met je nieuwe taak als mod..