Op 7 mei 2006 01:56:33 schreef weardguy:
Nou... eerlijk gezegd.... ik had iets 'beters' verwacht, ik dacht aan LED's die DOOR de plint heen staken, want om dit nou een 'plintmod' te noemen... maar ja, ik ben gewoon al geen 'mod'-fan, dus daar zou het aan kunnen liggen.
ik ben niet erg goed in het mooi maken van dingen...
ach, op die foto ziet het er leleijker uit dan in het echt. de leds lijken minder fel enzo
en in het echt weerspiegelen de leds heel mooi in de plint...
Op 7 mei 2006 02:49:49 schreef Sine:
Holy crap ! Hot melt glue overkill !
Ik zou de volgende keer je printje wat groter maken zodat je ook alle onderdelen er op krijgt.
Plus een paar kleine strookjes pcb gebruiken voor je leds, iig niet volklodderen met een lijmpistool
uhm, ik heb dat printje niet gemaakt, dat zat in dat achterlicht. ik hebruik een achterlicht als aansturing (voor die gewone dan, niet voor de rgb), en daar heb ik toen een klein stukje gaatjesbord op gezet.
ik ben nou eenmaal een smeltlijmfan... 
Op 7 mei 2006 11:13:13 schreef kevin_:
[...]
dacht ik ook
(ga jij die kabel nog wegwerken of blijft die daar gewoon liggen?)
kevin_
dat heet industriële look
hij zit daar vast met kabelklemmetjes...
moet ik nou gaan huilen omdat jullie het allemaal zo lelijk vinden?? snik snik snik, ik ben ook de grootste mislukkeling die er bstaat, weet iemand een hoog gebouw? 
is er iemand die het wel mooi vind behalve ikzelf (ok het kan beter...
hopelijk vinden jullie die rgb mod wel mooi...
zijn LED's, met draad ertussen, gewoon keihard tegen de muur aan gelijmd. ergens halverwege de muur, net achter mijn bed. ik heb wat fototjes van hoe mooi dat op de muur schijnt. de industrial look van hoe het vastzit zal ik maar weglaten, daar zijn jullie geen liefhebbers van 

de muur als ie rood is. de onderzijde van de muur is dan vlammerig rood. naar boven toe word dat vager. deze fotouitsnede is van de muur net boven de led's, met de kamer verduisterd

idem, maar dan groen

idem maar dan blauw
en dan nu:

de paarse, hierop kun je ook zien dat door het gebruik van zowel helde als difuse leds ook de ingemengde kleuren zichtbaar zijn, maar ook de mengkleur. op de foto is het niet zo goed te zien, maar de niet gemengde kleuren zijn een soort zuilen (zuiltjes) tussen de mengkleur.
hopelijk vinden jullie dit wel mooi...
hij kan dus door alle kleuren faden. dat doet ie dan ook 
alleen nier langs groen + rood want bij mijn vorige rgb led word dat mooi goudgeel, maar bij deze word het een of ander psygotisch soort groen...
de aansturing van dat rgb ledgeval is de RGB led van willie worteltje. de pagina op zijn site die over de rgbled gaat
(maar dan met extra sterke voeding, en wat toretjes. het zijn 21 rgb leds
)