Heeft een hoop en weet een hoop

othec electronica
Oostzijde 115c
Zaandam
Nederland
tel. 075-6354854

daar koop ik mijn spul ook altijd!
de vrij nieuwe jongen daar weet nog niet echt heel veel, maar dat zal met de tijd wel goed komen. de andere weet wel veel.

Wie in Zwolle e.o. op zoek is naar een transistortje mag gerust bij mij aankloppen. Mocht ik je niet kunnen helpen dan kan:

FAKKERT ELEKTRONICA
038-4532357

dat waarschijnlijk wel. Nadat Display een paar jaar geleden uit Zwolle vertrokken is heeft Fakkert uiteraard dat "gemis" moeten opvangen, zeer tot hun genoegen lijkt mij zo:) Evengoed is met de grotere drukte de service van Fakkert er niet op achteruit gegaan en prijzen zijn zelfs beter geworden. Fakkert heeft een hoop kennis en ervaring in huis en is absoluut niet te belazerd om tijd te stoppen in zaken die niet direct profijt geven. Wat mij betreft: bravo Fakkert.

Waarom worden nu al die elektroboeren in dit topic gepost en niet via het scriptje van elmowww op de desbetreffende pagina gezet.
Zie een aantal posts terug

Of verwachten jullie dat wij Mods dit gaan overkloppen?

Op 26 juni 2005 19:08:32 schreef thawebman:
weet iemand nog een elektroboer in de buurt van haarlem, lisse, hillegom, nieuw vennep?

FF goudengids.nl raadplegen op postcode oid.
Werkt perfect op Elektronica-onderdelen.
Maar goed dan toch: Kok electronica, Leiden,?. Riton, Heemstede,Binnenweg. Euro-Sound, Haarlem, Kruisweg

Op 28 juni 2005 17:32:28 schreef Hugo Welther:
Waarom worden nu al die elektroboeren in dit topic gepost en niet via het scriptje van elmowww op de desbetreffende pagina gezet.

Het staat niet in de startpost, is iets wat veel mensen denkik alleen lezen, en dan enteren ;)

Op 28 juni 2005 17:32:28 schreef Hugo Welther:

A natuurlijk !. waar dienen jullie anders voor ? :-)

Foei free_electron !

Op 28 juni 2005 20:59:16 schreef free_electron:
[...]

A natuurlijk !. waar dienen jullie anders voor ? :-)

Foei free_electron !

Ik moet zeggen dat Hugo er Heel Goed in is :)

Script doet het niet, ik wilde Van Embden in Rotterdam toevoegen, maar krijg de mededeling dat ie er al in staat.

Ik heb gekeken, maar staat er mooi niet in.

Ik ben op zoek naar de contactgegevens van een leverancier voor componenten van vishay :BZG04-220 smd zener 220V, per 100 stuks... ecomal kan enkel per 6000 :\

iemand?
oja omgeving belgië

Is het niet handig om de EBL als link te plaatsen in het links menu onder navigatie ??

Op 30 juni 2005 15:20:12 schreef Willybilly:
Is het niet handig om de EBL als link te plaatsen in het links menu onder navigatie ??

goed idee, wellicht beter om zelfs de opslag op deze site zelf te doen.

we onderzoeken de mogelijkheden.

Op 29 juni 2005 16:19:47 schreef Willybilly:
Script doet het niet, ik wilde Van Embden in Rotterdam toevoegen, maar krijg de mededeling dat ie er al in staat.

Ik heb gekeken, maar staat er mooi niet in.

Dan is ie al toegevoegd, alleen is het linkje nog niet geklikt denkik...

Op 26 juni 2005 18:48:49 schreef Willie Worteltje:

Ik kom er al zo'n 15 jaar. Erg slimme gozer die Teun(=Eigenaar)

Adres toevoeging:
TT electronics
Plantage 16a
3841 EL
Harderwijk
0341-417732
Nederland

Aardige gozer inderdaad, alleen heeft ie zo'n beperkte voorraad.
Ik zelf kom er al zo'n 15 jaar niet meer :-P (okee iets minder lang geleden dan...)
zijn voorganger joop smink was beter gesorteerd.

Op 28 juni 2005 17:29:19 schreef Atlantis:
Wat mij betreft: bravo Fakkert.

Ben er ook wel eens geweest, mijn mening?
Het is een vereedelde gloeilampenwinkel.
Voor een stekkertje en een stukje krimpkous kun je er wel terecht.
edit: was even in de war met Ten Koppel (disco-bollen koning :-P )
Maar zoals bijna alle elektroboeren is het discolampen-PA-versterker-glitterbal-assortiment niet echt afgestemt op de behoefte van de electronicus.
Ik heb daar ook wel begrip voor, er zijn tenslotte te weinig hobbiesten in nederland om een serieuse zaak op te zetten met een breed assortiment.
Daarom koop ik de meeste spullen via internet.

Ik heb nog wat adresjes erbij geklopt.

Als je nog wat adresjes weet, zet ze erin, ik hou je niet tegen :p

Als je nu nog niet weet waar je ze moet zetten, nou hier dus:

http://www.eje-electronics.nl/website/ebl.php

Op 30 juni 2005 16:24:40 schreef Xenobinol:
[...]
te weinig hobbiesten in nederland om een serieuse zaak op te zetten met een breed assortiment.

Dat is jammer genoeg waar. Vroeger was dat wel anders (:))

Fakkert heeft het geluk gehad dat Display, afd. Zwolle, 3 jaar geleden opgeheven is. Daarmee werd hun markt behoorlijk vergroot, met name de behoeftes van 'de industrie' in de wijde omtrek moesten zij op kunnen lossen. E.e.a. is door zeer hard werken goed gelukt: nogmaals petje af!

Jij refereert aan de tijd dat ze inderdaad moesten concureren met Ten Koppel op de Melkmarkt? Wel, Ten Koppel is nu de onbetwistte leider op het gebied van Discobollen, plasmabollen, tulpenbollen en nog veel meer elektronische gadgets.
En, als je Wim Ten Koppel lief aankijkt kan hij misschien nog wel een OC3 ofzo voor je organiseren....

Op 30 juni 2005 17:42:44 schreef Atlantis:
[...]
Dat is jammer genoeg waar. Vroeger was dat wel anders (:))

Fakkert heeft het geluk gehad dat Display, afd. Zwolle, 3 jaar geleden opgeheven is. Daarmee werd hun markt behoorlijk vergroot, met name de behoeftes van 'de industrie' in de wijde omtrek moesten zij op kunnen lossen. E.e.a. is door zeer hard werken goed gelukt: nogmaals petje af!

Jij refereert aan de tijd dat ze inderdaad moesten concureren met Ten Koppel op de Melkmarkt? Wel, Ten Koppel is nu de onbetwistte leider op het gebied van Discobollen, plasmabollen, tulpenbollen en nog veel meer elektronische gadgets.
En, als je Wim Ten Koppel lief aankijkt kan hij misschien nog wel een OC3 ofzo voor je organiseren....

Sorry, je hebt gelijk, die bedoel ik jah :-P
Nou als ik binnenkort weer eens in zwolle ben ga ik even een kijkje nemen.

...er zijn tenslotte te weinig hobbiesten in nederland om een serieuse zaak op te zetten met een breed assortiment.

Ja, vooral voor veel SMD spul moet je het internet op, dat haal je zo niet even uit de electrowinkel...:'(

[...]
Ik heb daar ook wel begrip voor, er zijn tenslotte te weinig hobbiesten in nederland om een serieuse zaak op te zetten met een breed assortiment.
Daarom koop ik de meeste spullen via internet.

Gelukkig heb ik dat probleem niet, bestel weinig via internet, hoogstens wat HF-componenten en veel gebruikte c'tjes (kwantumkorting :P).

Op 26 juni 2005 19:01:01 schreef Bliksem:
Van Trijp Elektronica
Roosendaal
0165-550060
Nederland

Ik kom er al jaren en ik koop bijna al mijn componenten daar. Veel op voorraad en exotischere dingen zijn bijna altijd wel te bestellen. Erg klantvriendelijk en het personeel weet waar ze het over hebben.

Ik weet niet wie jouw helpt, maar wat een BOT personeel! Ik ben er een aantal maal geweest: kom er nooit weer!!

Bestel wel bij stefan of haal in breda (ja is veel verder), maar die K****zakken gun ik geen cent meer!! Willen alleen maar complete apparaten verkopen, als je voor componenten komt zijn ze bij mij iig nooit erg bereid willig. Als je overigens slechts wat basis componenten wilt is DDS in zevenbergen ook een leuk zaakje en daar zijn ze WEL klantvriendelijk. alle elektroshops in breda die eerder genoemd worden ook, en Elektra = een echte aanrader: VRIENDELIJK EN GOEDKOOP EN VERSTAND VAN ZAKEN! (voor zover je bij kleine winkels van goedkoop kan spreken, het is gen postorder) BTW Avans studenten krijgen daar korting :)

Zou iemand
Lab electronics
Luikersteenweg 158
3500 Hasselt
van de lijst willen halen. Ze zijn al meer dan een jaar verhuisd en aan hun site zijn ze drie jaar begonnen zonder er verder aan te werken, zelfs hun nieuw adres staat er niet op. Ze zijn duur, moeten vaak iets bestellen en laten je dan weken wachten zonder iets te laten weten. Ik ben er vaak geweest maar haal mijn spullen nu bij:
Elcom
Ezaart 10A
2400 Mol
www.elcom.be
Daar helpen ze je goed, je kan per e-mail bestellen.
Ze sturen je zelfs een mailtje wanneer ze op vakantie zijn zodat je niet voor een gesloten deur staat.

Op 1 juli 2005 13:23:31 schreef NV Lambik:
Zou iemand
Lab electronics
Luikersteenweg 158
3500 Hasselt
van de lijst willen halen. Ze zijn al meer dan een jaar verhuisd en aan hun site zijn ze drie jaar begonnen zonder er verder aan te werken, zelfs hun nieuw adres staat er niet op. Ze zijn duur, moeten vaak iets bestellen en laten je dan weken wachten zonder iets te laten weten. Ik ben er vaak geweest maar haal mijn spullen nu bij:
Elcom
Ezaart 10A
2400 Mol
www.elcom.be
Daar helpen ze je goed, je kan per e-mail bestellen.
Ze sturen je zelfs een mailtje wanneer ze op vakantie zijn zodat je niet voor een gesloten deur staat.

Binnenkort komt er een waarderingssysteem bij. Dan is het mogelijk om scores te geven aan diverse onderdelen. Zullen we daar op wachten?

Trouwens, waarom voeg je elcom dan niet toe aann de lijst?

Op 30 juni 2005 11:33:50 schreef justchill:
Ik ben op zoek naar de contactgegevens van een leverancier voor componenten van vishay :BZG04-220 smd zener 220V, per 100 stuks... ecomal kan enkel per 6000 :\

iemand?
oja omgeving belgië

digikey of farnell.
bij grote boeren zalt inderdaad op rol zijn

Op 30 juni 2005 22:21:25 schreef High met Henk:
[...]

Ik weet niet wie jouw helpt, maar wat een BOT personeel! Ik ben er een aantal maal geweest: kom er nooit weer!!..........

alle elektroshops in breda die eerder genoemd worden ook, en Elektra = een echte aanrader: VRIENDELIJK EN GOEDKOOP EN VERSTAND VAN ZAKEN! (voor zover je bij kleine winkels van goedkoop kan spreken, het is gen postorder) BTW Avans studenten krijgen daar korting :)

kan ik korting krijgen bij de elektra????? dat had ik eerder moeten weten... en wat houd die korting dan in?

Ik studeer aan avans, maar doe culturele maatschappelijke vorming.