Hebben mensen 2 benen?

Nee dat niet maar als ik in de lijst met laatste discussies click op een topic dan kom ik op pagina 1 ipv de laatste pagina, ligt het aan mezelf of aan CO? Is niet erg handig...

En is er belachelijk veel white space onder de footer bijgekomen? Ik krijg een scrollbar terwijl er een +-5cm vrij is onder Valid tralala

[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op ]

ik heb het ook al opgemerkt, maar mijn programmeerbare proxy kan vanzelf het aantal pagina's detecteren en naar de laatste springen :)

Op 8 september 2005 21:11:22 schreef Bertrix:
ik heb het ook al opgemerkt, maar mijn programmeerbare proxy kan vanzelf het aantal pagina's detecteren en naar de laatste springen :)

Gaga.

Op 8 september 2005 21:09:01 schreef Evilest Aedolon:
En is er belachelijk veel white space onder de footer bijgekomen? Ik krijg een scrollbar terwijl er een +-5cm vrij is onder Valid tralala

Daarvoor zijn er 19" (of grotere) schermen op de markt.

Op 8 september 2005 21:14:09 schreef JuuL:
[...]
Daarvoor zijn er 19" (of grotere) schermen op de markt.

Ja ja, dit is op een standaardresolutie 1024*768, ligt niet aan de monitor...
En dit is mijn PC niet, ik heb een 21" Mijn moederbord heeft het laten afweten maar dat is offtopic

Ik vind het trouwens vrij zwak dat een moderator de topic titel aanpast maar dan geen antwoord geeft.

[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op ]

dat kun je zelf ook wel gokken... je titel was nou ook niet helemaal volwassen... vind je niet?

uit de faq:

Kies ook een duidelijke titel voor de discussie. Dus niet 'Schema' of 'Help' of iets dergelijks. Probeer specifiek je probleem kort te beschrijven, dat wordt dan je onderwerp.

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]

als iedereen nu eens stopte met zagen over spelfouten, topic titels die op niks trekken en gelul wat er niks mee te maken heeft, zou alles veel beter gaan

De loze ruimte onder footer komt door het menu script...

humz, dus als ik mijn proxy een aangepaste versie van de script laat sturen zijn ze weg, meteen doen :)

Op 8 september 2005 21:23:25 schreef Henry S.:
De loze ruimte onder footer komt door het menu script...

Dat het aan het menu script ligt was me nog niet opgevallen. Ik heb de eerste positie van de menu div's aangepast, er is nu al een stuk minder witte ruimte :).

Neemt niet weg dat het probleem van naar de 1e pagina springen ook bij mij bestaat.

In tegenstelling tot Bertrix ben ik geen computerheld, dus magische bezweringen als "programmeerbare proxy" helpen bij mij niet >:-)

In Opera kom je daar achter als je de pagina in de gebruikersmode gaat bekijken.

Hey, magic! Alles weg :P

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

Op 8 september 2005 21:33:51 schreef KT88:

In tegenstelling tot Bertrix ben ik geen computerheld, dus magische bezweringen als "programmeerbare proxy" helpen bij mij niet >:-)

Het zijn maar een 30-tal lijnen perl code...

Op 8 september 2005 21:33:51 schreef KT88:
Neemt niet weg dat het probleem van naar de 1e pagina springen ook bij mij bestaat.

Het is in alle topiclijsten zo dat het klikken op de topictitel je naar de eerste pagina brengt, en zelf vind ik het ook best logisch zo. Maar ik kan er eventueel wel een instelling van maken.

Nee, het gaat erom dat als je boven "meer" (laatste discussies) direct op het topic klikt, dat je dan naar pagina 1 van een topic wordt gestuurd.
Dat was voorheen altijd de laatste pagina.

In de lijst is het wat anders, maar ikzelf pak altijd de laatste topics bij "meer" , en naar ik lees zijn er meer gebruikers die dit zo doen.

Ah OK, dat is een bugje inderdaad. Ik heb laatst die code wat aangepast waardoor het niet meer werkte. Bij deze gefixed.