hehehe, active je mist deze nog in je lijstje , een 100 kva generator
Ik ben bzig om net als Xs4all een internet-gestuurde kerstboom te maken (voor op het werk dan).
De ideeen zijn er, de meeste onderdelen moeten nog geleverd worden.
Op een breadboard heb ik al 8 leds die onafhankelijk geschakeld worden via vb of php (internet dus...).
Tegen de tijd dat het af is post ik eht hier wel
Op 16 oktober 2007 19:43:10 schreef Stijn M.:
wow dat is wel erg veel zeg !!!!!
Wel veel filmpjes en foto's posten met kerst hè !!!!!Maar j'weet dus niet hoe een camera/webcam online zet ?????
Groeten
heu, ik weet wel hoe ik een webcam online kan krijgen windows media encoder (is gratis te downloaden bij M$)
Er komen zeker een boel foto's online
groeten,
Kris
Op 16 oktober 2007 22:20:41 schreef The TOOL man:
Gaat reuze meevallen, alle verlichting is op LEDs gebaseerd. (waren duurder in aankoop, maar ik ben van plan om ze jaaaaaaren te gebruiken)
Bij ons hier in Belgïe is het huilen met de pet op, als je kerstverlichting zoekt die op LEDs is gebaseerd, heb daarom maar alles via Ebay besteld.
groeten,
Kris
moet mezelf toch maar eens gaan verdiepen in die picjes enzo, iedereen maakt uitzichzelfgestuurdedigitale kerstbomen en ik...:P
tja,
Anderhalf jaar geleden ofzo, had ik ook een "schrik" en "afkeer" van microcontrollers. Tot ik m'n stoute schoenen eens heb aangetrokken en 2 PIC's gekocht heb bij m'n electroboer, en wat onderdeeltjes.
Vervolgens wat met picbasic (lite) gespeeld enzo, en al doender wijze, stilaan verslaafd geraakt
Ik maak eigenlijk geen projecten meer ZONDER microcontroller Telkens heb ik een "basis-idee" voor een projectje, en met een microcontroller erbij, kan je meteen een heleboel "toeters en bellen" en "configureerbaarheid" bij verzinnen
Zo heeft m'n laatste project, een LED kubus (tja, niet origineel, maar m'n vrouw is er gek van, en ik ga er haar dus eentje geven voor haar verjaardag) een 18LF4320 aan boord, kan ik lekker animaties laden van een MMC kaartje, en een 20x4 LCD gebruiken om animaties te selecteren enzo
(met een universele afstandsbediening)
groeten,
Kris
Op 17 oktober 2007 11:52:06 schreef ActiveHouse:
[...]heu, ik weet wel hoe ik een webcam online kan krijgen windows media encoder (is gratis te downloaden bij M$)
Er komen zeker een boel foto's online
groeten,
Kris
Oke ik heb het gedownload
ik vind wel hoe dit werkt ...... hoop ik.
Nu moet ik nog weten hoe je je lpt poort laat besturen door internet .
Thnx
jaaaaaaaaa ut werk : mms://PC227805737298:2488/ haha
alleen als mijn pc aanstaat is tie online denk'k.
nu nog lpt via internet.
Special Member
wanner komt er nou eens iemand met een selfdestructable christmas tree (indien mogelijk mag het hele kerstfeest met de boom mee!)
ik hoop dit jaar op ijsland van mijn huwelijksreis te genieten en er zo min mogelijk van mee te krijgen.
ik heb mijn webcam nu live kunnen zetten; maar hoe zet ik die nu op een site ( mijn hompage: ik heb al een site waar ik het op kan zetten maar 'k weet niet hoe.
Greoten
http://members.home.nl/t.berkers/Joris&Kerst.avi
groetjes Lowa1
Moderator
Op 19 oktober 2007 15:02:01 schreef Stijn M.:
ik heb mijn webcam nu live kunnen zetten; maar hoe zet ik die nu op een site ( mijn hompage: ik heb al een site waar ik het op kan zetten maar 'k weet niet hoe.
Leuke vraag voor http://gathering.tweakers.net