Laat iedereen zich hier melden die examen wil doen in april, hebben we in ieder geval een idee over hoeveel mensen we praten en waar.
Deze ouwe buis doet ook maar mee, ik heb eerlijk gezegd nog niet geprobeerd mijn oude C-licentie terug te krijgen.
Enfin, F is toch beter, en het is goed die kennis weer eens op te frissen.
Op 26 december 2005 17:15:22 schreef KT88:
Deze ouwe buis doet ook maar mee, ik heb eerlijk gezegd nog niet geprobeerd mijn oude C-licentie terug te krijgen.Enfin, F is toch beter, en het is goed die kennis weer eens op te frissen.
Leuk als je meedoet, maar F=C en op de site van het AT kan je zien dat een behaald examen nooit verloren gaat, alleen je licentie gaat verloren na 5 jaar niet verlengen!
Op 26 december 2005 17:24:10 schreef Henry S.:
Heeft die ouwe buis het weer gemakkelijk...Ik denk er nog even over na.
Ik weet dat je een oude piraat bent, maar dat ben ik ook! Zie het als een nieuwe uitdaging (*kuch*, *proest*, *blaf*) 
Op 23 december 2005 20:48:28 schreef Esoterist:
Helaas,maar de VRZA heeft ook radiomarkten [afbeelding]
Welke zijn dat dan?
Oh ik zie het al, 21 jan de volgende in Apeldoorn 
[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]
Resumerend:
Hugo voor N (Zoetermeer)
KT88 voor F (Pro Bono) ('t Gooi)
Eat voor F ('t Gooi)
Termelator voor N (Zoetermeer)
Ben_ voor F (Utrecht)
barres voor f (Veendam)
ledlover voor n (Zaandam)
Roosradio voor n ()
UFO voor n/f ()
killerbeezz16 voor n
//Edit:
Lijst aangepast
Vergeet ik iemand?
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]
Wat kost zo'n examen eigenlijk? Kan het zo snel niet vinden.
Ik heb even "uit de losse pols" wat van die N examens gedaan en slaagde er steeds voor .... als het niet al te duur is lijkt het me wel geinig om te doen
hihi
laat in de avond even snel zo'n N proefexamentje gedaan... 35 goed 
misschien ga ik ook wel eens mijn licentie halen 
Ik ga ook op voor het N-examen van april.
Ik kwam er nog niet zo goed uit de test dus dat wordt de komende tijd even blokken 
73's
Alexander Roos
NL-13262
Ik wil ook examen doen 
Hoe laat zou dat examen zijn? Vorige keer was op een schooldag, vervelend als het dan om 12 uur is ofzo..
En ik moet nog even wat oefenen...
En je kan toch ook N en F tegelijk doen? 
Wat zou er gebeuren als je F wel haalt en N niet? 
[Bericht gewijzigd door UFO op ]
KatRuud
www.katruud.nl - It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious....
Nou Heren,
Veel succes met het examen.
Vergeet niet om de vragen goed te lezen, soms lijkt het namelijk meer op een examen "Nederlans lezen" 
Ik zal er in iedergeval niet bij zijn, het dat al gehad 
Mvg,
Ruud
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 26 december 2005 23:36:22 schreef UFO:
Ik wil ook examen doen
Hoe laat zou dat examen zijn? Vorige keer was op een schooldag, vervelend als het dan om 12 uur is ofzo..
Het is gewoon een examen net als je rijexamen. Sinds het een overheidsexamen is kan je school je dit niet weigeren. De rest van de dag heb je een leuk dagje uit 
Ik kreeg op de MTS gewoon zonder problemen een dag verlof om me amateur examen te doen. De oproep komt gewoon op officeel papier bij je thuis dus die kan je gewoon bij de directeur van je school laten zien.
KatRuud
www.katruud.nl - It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious....
@Katruud,
sluit me bij jouw woorden aan 
@UFO,
de examens zijn 's morgens en 's middags.
In de ochtend uren zijn de F examens en in de middag de N.
Het examen wat je haalt is je licensie, haal je beide geldt de F.
Haal je de N niet en wel de de F ben je F amateur.
Op 26 december 2005 23:36:22 schreef UFO:
...
Wat zou er gebeuren als je F wel haalt en N niet?
Krijg 20 stokslagen en ben je geslaagd voor F en kan je de daarbij behorende vergunning en call aanvragen.
killerbeezz16
HF door me brain!
Hallo mensen!
Ik wil ook graag mijn N vergunning halen, alleen waar kan ik de boeken vandaan halen?
Ik heb ps wel al een leuk setje staan! een Standard C58 2m all mode en een Standard c78 (gekocht voor 50 euro) plus een zelfbouw eindtrap met een 2bly's erop!(kan ik helaas niets mee...)
En nog een sem 35, en een fry7700 met antenne tuner
Duzze ik wil wel graag zo snel mogelijk gebruik gaan maken van deze beautys!
Bas
killerbeezz16
HF door me brain!
Voor het gemak
http://www.at-ez.nl/informatie/examensradiozend/ex_r_aanmelden.html
[Bericht gewijzigd door killerbeezz16 op ]
Op 26 december 2005 21:20:29 schreef fzwart:
Wat kost zo'n examen eigenlijk? Kan het zo snel niet vinden.
Ik heb even "uit de losse pols" wat van die N examens gedaan en slaagde er steeds voor .... als het niet al te duur is lijkt het me wel geinig om te doen
53 Euro. Staat in de examenregeling, is inderdaad even zoeken.
Bij de Veron of de VRZA kan je boeken bestellen, bij de Veron alleen als je tevens lid word.