ter info

geachten

niet dat ik aan jullie twijfel ofzo, maar ik vraag me af of alle schema's getest zijn, dus in werkelijkheid werken, het is gewoon dat ik geen schema uitwerk dat toch niet werkt.
laat me wat weten, dank u.
we studeren techniek want we vrezen de toekomst niet.
see ya

Vroeger, in de goede oude tijd :P, hadden we nog bij de schema's staan of wij ze hadden getest. Dit was gedaan omdat wij van plan waren om alle schakelingen te gaan testen. Aangezien er steeds meer schakelingen bij komen, de site erg snel groeit en steeds meer aandacht vergt op allerlei fronten en onze tijd beperkt is zijn we afgestapt van ons plan om ze allemaal te gaan testen. Hierdoor is meteen de aanduiding vervallen of ze zijn getest door ons.

Wij plaatsen schema's die worden ingezonden en schema's die we zelf hebben gemaakt of hebben gevonden. Zodoende is niet met 100% zekerheid te zeggen of de schakelingen al dan niet werken. We gaan ervan uit dat ze het doen maar kunnen geen garantie geven dat dat ook werkelijk zo is.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

het is lijkt mij wel mogelijk dat te doen of niet Bastiaan? kan het anders niet zo worden dat de co'ers hun reactie op het schema kunnen plaatsen offie werkt of niet? en als er meerdere zijn die zeggen dat ie werkt een vinkje voor het schema zetten dat ie getest is

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Dat kan idd wel alleen dan houd je altijd schema's over die niet zijn geoordeeld en dan zal je net zien dat jij die wilt gaan maken.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 30 december 2002 00:01:02 schreef Bastiaan:
Dat kan idd wel alleen dan houd je altijd schema's over die niet zijn geoordeeld en dan zal je net zien dat jij die wilt gaan maken.

tja, je moet toch ergens beginnen, ik vindt het nog niet zo'n gek idee....

bloep....

Op 30 december 2002 00:01:02 schreef Bastiaan:
Dat kan idd wel alleen dan houd je altijd schema's over die niet zijn geoordeeld en dan zal je net zien dat jij die wilt gaan maken.

dan weet je in iedergeval dat ie niet getest is.

Een schizofreen is nooit alleen!

Ik vind Erik zijn idee goed.
En als die schakeling die jij wilt maken nog niet getest is?
Gewoon zelf even maken en een reactie achterlaten op de site :)

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

ik heb een ideetje, er bestaat de mogelijkheid om te reageren op een artikel, deze reacties komen dan onder het artikel te staan. Misschien dat hier zoiets mogelijk is bij de schakelingen. En uiteraard wel een regelgeving eraan hangen, dus alleen een reaktie dat het ding goed werkt of er evt. een foutje in een schema zit, en waar etc. Bij een update kunnen de mods de mogelijkheid om te reageren voor die schakeling uitzetten en voorzien van een groen V-tje o.i.d.om aan te geven dat het een werkende schakeling is. Reacties met betrekking tot de schakeling in de trant van, ik weet niet hoe ik een elco moet monteren, of welke vervanger is hier voor etc. moeten gewoon in het forum worden gesteld, anders wordt het onoverzichtelijk en gaat het het doel voorbij.

bloep....

je zou dus eigenlijk een newsgroup onder u schema kunnen zetten ......

elektronica , het is zoals het weer , het word zelden wat je verwacht :) plz cheak out my new site :http://www.terrorfeary.tk

Op 30 december 2002 21:54:35 schreef terrorfeary:
je zou dus eigenlijk een newsgroup onder u schema kunnen zetten ......

Vind ik ook een goed idee. Misschien kunnen er dan wel tips in staan die bijvoorbeeld helpen bij het foutzoeken als de schakeling niet direct werkt, of eventuele verbeteringen...