Op 7 juni 2006 00:00:40 schreef remy:Die dingen zijn echt ijzersterk.
heb regelmatig bij terreinauto's het water tot boven de motorkap zien stijgen. Ook zit je dan zelf tot de knieen in het water, doorrijden doen ze toch wel :P

Ze rijden door, dat wel.
Maar denk je dat die auto's geen problemen geven? Ik ga met Jeep 2x per week de bluber/water/zand in (DIEP). Dat betekend 2 a 3 keer per jaar rondom nieuwe remmen monteren (niet alleen voerinkjes dus) En als de versnellingsbak/diferentieel geen hele hoge ontluchting heben lopen deze ook vol water. Natuurlijk zit er in een Jeep helemaal geen elektrische luxe maar alle elektrische verbindingen die er zijn gaan van tijd tot tijd spoken..

Ook de meest stoere 4wd is absoluut ongeschikt om mee door het water te rijden als je de auto ook wil zien als een betrouwbare partner voor dagelijks transport!!

Koop gewoon een onderzeër met 4 wielen;)

Tja, ik heb ook wel de verhalen gehoord van iemand die opgelicht was. OK, het was al een tijdje geleden, in de tijd dat je helemaal de man was met een opel Kadet (2e model).
Hij kocht dat ding voor een habbekrats, ongeveer de helft van de normale waarde, maar hij zag er nog wel helemaal perfect uit. Alles perfect, prachtig in de lak enz. Echter na een jaar of anderhalf begonnen er ineens overal bobbels in de lak te ontstaan. Het ding zat echt helemaal onder de roest, en er viel dan ook niets meer aan te doen.
Schijnbaar had het ding dus in de sloot gelegen.

Da's dus wat je krijgt als je zo'n ding op probeert te lappen. Het zal misschien kunnen op de korte termijn, dus misschien is het voor de verkoop/oplichting nog wel te doen, maar het is niet verstandig m zelf te houden.

M'n maat z'n vorige BMW begon voor en achter te rotten ,wat bleek auto had voor en achter in elkaar gezeten en de vervangende delen kwamen van een andere auto met...

Zijn er geen auto die een beetje tegen water kunnen? En zeg niet een boot, want dat is geen auto.

een amfibie-voertuig?

Er is een variant : t´is een boot en een auto, maar ook die krijgen problemen.

edit: iets te laat

[Bericht gewijzigd door morc op ]

eerste type renault espace : geheel gegalvaniseerd chasis geheel kundstof buiten kant.

en qua electra, ach zo'n ding spookt uit zich zelf al, dus dat beetje water er bij merk je niet eens >:)

Ik wilde iets roepen over een BX, maar gezien Shiptronic's post hoeft dat niet meer >:-)

Een Trabantje dan maar?

Nee, dan doet die haardroger die ze als verwarming gebruiken het niet meer :-)

ach lada is de uitvinder van de achtruit verwarming , waarom?

Krijg je geen koude vingers bij het aanduwen :)

weet je wat je moet doen als je geen problemen wilt met je auto..

een lexus, honda, of een andere jap.

heb ik me wijs laten maken.

maar 1 ding is zeker die franse bakken is meestal 10x niks.

ofniet shiptronic

Op 14 juni 2006 21:55:14 schreef wolfracing:
weet je wat je moet doen als je geen problemen wilt met je auto..

een lexus, honda, of een andere jap.

heb ik me wijs laten maken.

maar 1 ding is zeker die franse bakken is meestal 10x niks.

ofniet shiptronic

honda is bagger. toyota rules

niet zo'n bekkie he

met je honda is bagger

honda is gewoon het 2de beste me

1ste beste merk is gewoon simpel weg lexus.

kijk maar in de nascar dat is een en al honda en toyota
maar honda rijd wel steeds op de 1ste plek, maar dat ligt ook wel een beetje aan de coureur natuurlijk en aan het geluk wat je hebt.

nascar is wel wat anders dan de gewone burger auto. en lexus is allemaal toyota duzzz.

nee lexus is geen toyota een toyota is toyota

lexus is gewoon de toyota op zijn best

en toyota staat net weer iets onder honda kwa techniek.

yup lexus is het vlaggenschip van toyota. ow en hoe komt het dan dat toyota gemiddeld het minst in de garage staat.:)
en nu weer ontopic

omdat toyota gewoon goed is zoals ik al eerder zij .

KIJKEN

Nu kappen met dat kinderachtige gedoe, we staan hier niet voor het stoplicht met onze CRX tegen een Golfje GTi en petjes op.

Want ik rij jullie er allemaal uit >:)

[mod edit]
Ik zei kappen met dat gedoe, ga anders maar op een brommertjesforum spelen.

[Bericht gewijzigd door KT88 op ]

[mod edit]
Zie boven, en nu ook onder.

[Bericht gewijzigd door KT88 op ]